The servers will shut down for a scheduled maintenance on Thursday, March 10 at 07:00 AM CET, 01:00 AM EST, (Wednesday, March 9) 10:00 PM PST. Estimated downtime is approximately 2 hours.
Wij zitten toch op CET +1? EDIT: Als ik op internet kijk, dan lijkt het erop dat wij CET zijn, dus UTC +1. Zal daar wel mee in de war zijn.
Succes Firstwave Responders. Zien we onszelf al door Amsterdam zwerven? Random zwervers een Mars geven, in de hoop een jasje of broek terug te krijgen?
Iemand zin om vandaag rond te lopen in Manhattan op de PS4 met mij? Ben een dagje vrij. Zit rond level 10 op het moment.
Ik vind dat ook. ook twee missions online gedaan, maar dat is net een hardloop wedstrijd. Ik ga dus zoveel mogelijk solo doen eerst en dan pas co-oppen. Voor de DZ bijvoorbeeld ...
Vind het spel echt te gruwelijk, maar ik weet niet of dit zo een verslaving zal zijn als toen met Destiny. Is er ook zoiets als vendor die op bepaalde dagen aanwezig is met gear/weapons?
Damn de Darkzone is awesome. Veel beter dan de beta. Veel drukker en veel meer focus op PVE met hoge level enemies.
Hahaha, watt, daar wonen m'n ouders, gisteren nog geweest. Inmiddels in Amsterdam en Utrecht geweest. Bereid je maar alvast voor. M'n huisgenoot is ook ziek bedenk ik me nu, komt ook uit Schagen.
Nondeju ben al uren bezig met een medic missie. Op een dak moet ik iets extracten binnen 5 minuten, maar er zitten zoveel sterke dudes.. lukt ons maar niet grrrr EDIT: gewoon 3 uur geprobeerd met 3 man. 0 keer gelukt. Iiteindelijk opgegeven en op easy geklaard hahaha
Ik ben net level 13, beetje rondlopen door de stad, bevalt nog steeds prima En het belangrijkste is dat ik eindelijk een sjaal heb
Morgen ook weer ff tijd om te spelen hoop ik ... Doen jullie DZ tegelijkertijd, of eerst gewoon de game en daarna maar verdiepen in de DZ (waar je eigen levels voor hebt)? Ik zou het ieg wel leuk vinden om met wat xbw-ers tzt de DZ in te gaan
Daar heb ik altijd al een hekel aan gehad, tijdlimiet in een game. Dat zuigt altijd.. Zou Voor mij een reden zijn om hem niet te halen. Maar vaak wint mijn duiveltje en koop ik hem toch..