Als ik nu opstart krijg ik een melding met dat mijn characters locked zijn maar ik kan hem wel forceren. Iemand hier ervaring mee?
Kopen of het dropt Ook moet je je medical wing updaten zodat je in hogere levels kunt komen Ook ik ben level 30 geworden Vanavond maar eens zo'n Challenge proberen
Here’s the list of changes implemented during the server restart of Saturday, March 12, 2016 Disabled “Trained Talent” as it could give an unfair advantage in end-game content and in the Dark Zone. Note: this Talent will still be visible on weapons but will have no effect until a further update where it will be replaced on existing weapons General balancing of experience gain and drop rates for items and currency
Vermaak me echt enorm met dit spel! Ben nu level 15 en de DZ nog niet in geweest maar dat ga ik zeker snel doen. Vind het tot nu toe al fantastisch om in een groep of alleen de stad door te banjeren en allemaal missies en sidemissies te doen. Grafisch vind ik het ook echt heel mooi. Dit zijn echt wel next-gen graphics. Ook veel oog voor detail in alle gebouwen.
Ja, ik ben ook wel onder de indruk van alle details en de hoeveelheid troep die je op straat en in gebouwen tegenkomt. Draagt zeker bij aan de sfeer van het spel.
Echt wat een vette game is dit. Level 8 pas. En loop vooral met een sniper rifle, uzi, magnum en healing kit rond. Prima speel stijl zo! Snipen is zo cool gedaan. Ben ook blij dat ik eigenlijk sinds de aankondiging helemaal niks gevolgd heb. Alles is een verrassing. En die graphics! Moest ook wel lachen, liep ergens door een slaapkamer heen en zag dat iemand een stukje speelgoed was vergeten in te pakken haha
Level 30 gehaald, high end gear en wapens maar dit spel ga ik voorlopig niet meer aanraken. Er is verder gewoon niks meer te doen. Ja, Darkzone is voor even leuk, steeds dezelfde enemies killen op dezelfde plekken voor gare loot. Verder te weinig missies en challenging mode loop je zo doorheen. Jammer
Level 9 aangetikt. Morgenmiddag hoop ik naar 12 te gaan, zodat ik ook eens de DZ in kan. Missies zijn wel erg inspiratieloos, das wel jammer. Denk wel dat de game echt bedoeld is voor coop. Dan komt er meer dynamiek in het spel. Ik vind de controls om special ammo te equippen wel erg onhandig, zeker in the heat of the battle ...
Ben het overal wel mee eens. Vooral erg fun om gewoon doorheen te knallen met anderen. Controls en feel vind ik nog steeds kut gewoon. Simpel gezegd, maar dat is wel hoe ik het vind. Vind het vrij omslachtig allemaal.
Veel cover zoeken dan heb je altijd wel tijd om je special ammo te equippen. Ubisoft heeft het naar mijn idee goed voor elkaar, game biedt genoeg content en dan over 2 weken de raid, voorlopig zie ik mezelf wel de game spelen. Ook wel een nice dingetje is dat ik gister uit de game gegooid werd net voor het einde van een matchmaking missie, ik opnieuw inloggen en tot mijn verbazing kom ik weer terug in dezelfde match. Kunnen andere games nog wel wat van leren die regelmatig errors hebben.
Dus jij hebt al je gear op High End? De gele items? Hot damn. Zeker als een gek Phoenix Credits lopen farmen voor de nerf?