1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    OK nice, dan ga ik dat zeker checken want ook de alternatieve DNS nummers zijn nu geblokkeerd. Damn man.

    Ik heb het eens bekeken. Het lijkt erop dat het alleen op PC gaat werken en niet op Xbox One of de app op mijn tv. Jammer, want juist via die twee kijk ik het meest.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2016
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Consider yourself lucky :).... Nog wel.

    Vorige week begon het. Ik kreeg de melding via Netflix op mijn tv en toen ik het weer probeerde kon ik de film gewoon kijken. Maar de dag daarna totaal niet meer, viel niet meer te omzeilen. En met de alternatieve DNS nummers ook niet. Ik stuur Unblock Us maar een mailtje denk ik. Ook lees ik op fora al van mensen dat hun Unblock Us sub is geannuleerd vanwege dat PayPal nu moeilijk gaat doen. Mehhhhh.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja dat fucking PayPal dat nu ineens voor internet-politie gaat spelen, wat een onzin...
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Was toch ook al zo met dat wikileaks? Slechte zaak dat zulke bedrijven dit gaan doen.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Unblock-us heeft mij trouwens laten weten dat ze nog bezig zijn om het PayPal probleem op te lossen en dat mijn account gewoon actief blijft ondanks dat ik nu dus niet heb kunnen betalen, dat is wel netjes!
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik dacht dat alle US content vrij werd gegeven. Verder niet gevolgd, is dat weer van tafel?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat is volgens mij wel ooit de bedoeling maar omdat de rechten per serie/film per land bij verschillende partijen liggen is dat niet iets wat op op korte termijn kan gebeuren
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vanaf vandaag op Netflix Better call Saul season 2
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bij mij staat er 16 februari...
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gezien de eerste ep op de 15de op tv is lijkt mij de 16de op Netflix wel logisch
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een mailtje ontvangen van Unblock Us, Paypal is over, dat gaat niet meer werken. Dus nu werken alleen nog visa,mastercard etc. Gelukkig heb ik tot maart nog een werkende 3vcard voucher, dus ik heb de billing info gewijzigd naar dat toe. Ik denk dat ik vanaf maart maar een 3vcard kaart koop en mijn bank de opdracht geef om elke maand 5 a 6 euro automatisch over te laten maken naar die kaart en Unblock Us haalt dat dan maandelijks automatisch er ook af. Dat zou moeten werken.

    Iemand gaf me een tip dat ik Tunnelbear moet gaan gebruiken, dat is een VPN service. Je kunt het gratis uitproberen tot 600MB ofzo geloof ik. Het werkt prima en je krijgt gewoon US Netflix enzo, maar dit werkt dus alleen voor PC en Mobile, dus niet op mijn Xbox One of tv. Dat schiet dus niet echt op.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    "love" verrassend leuke Netflix drama/comedy serie.
    Heb het ondanks de titel toch een kans gegeven en het bleek een verfrissende nieuwe ervaring :)
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Verfrissend vond ik het niet, aangezien het recept van Judd Apatow weer helemaal gevolgd werd.

    Wel vond ik het een hele leuke serie, heb alle afleveringen in 2 dagen gezien. :+
    Prima vermaak en ik wacht geduldig op het al aangekondigde tweede seizoen!
     
  15. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Welke vpn kan je het beste gebruiken voor neflis USA?
    is Betternet wat?
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hola extensie voor chrome.
     
  17. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    wordt je internet daar niet sloom van? ik heb totaal geen verstand van zulke dingen :)

    Edit: even getest en krijg op netflix deze melding:
    Er is een fout opgetreden...
    Proxy gedetecteerd
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hola verkoopt jouw bandbreedte aan anderen, snap echt niet waarom mensen dat blijven gebruiken.

    Overigens werkt mijn unblock-us ook niet meer nu, denk dat ik er maar mee stop. Netflix NL hou ik wel zolang ik wat te kijken heb en dat komt de komende maanden wel goed met de originals. (House of Cards, Daredevil, etc.)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mwoah valt mee :+
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het idee van Netflix vind ik erg goed. Is alleen jammer dat aanbod in NL zo beperkt is.
    Niet alle series die ik kijk staan op Netflix, of ze hebben nog niet alle seizoenen. Zeker met het blokkeren van proxy's heb ik voorlopig nog geen behoefte aan een abo. Hoop dat er ooit verandering in gaat komen, maar dat zal nog wel jaren duren ben ik bang.
     

Deel Deze Pagina