1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Rood is Rogue en oranje vrienden. Verder zie ik niks anders op de map staan. Geel is Subway ingang.
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Alles hangt natuurlijk wel af van je color blindness settings... Zo ken ik mensen die denken aan het begin van de game alleen maar blauwe loot te krijgen, terwijl ze in werkelijkheid groene loot krijgen.. It's all about the color blindness settings..
    Ik zal verder geen namen noemen :+
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    De game vrijdag op 100% gehaald (Dus alle sidemissions, gewone missies, encounters en collectibles). Helaas is er op dit moment iets te weinig endgame content. 3 dailies, waarvan er 2 echt te makkelijk zijn en dan rest alleen de DZ nog.

    Probeer nu wel alles ilvl 31 te krijgen wat volgens mij alleen dropt in DZ03 t/m 06 en verder alleen kan kopen met Phoenix Points.
     
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ze moeten inderdaad echt met Player vs Player content komen.
    Ene team een rood jassie aan, andere een blauwe. 4 vs 4 of 8 vs 8 en maar proberen een kistje te bemachtigen of hostages te redden / bewaken. Of desnoods puur team deathmatch.

    Ben nu 'pas' level 17 dus heb nog ff te gaan, maar kan me goed voorstellen dat de game echt klaar is als je op 100% zit.
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wtf, hebben jullie tijd te veel? :p ik zit na 12uur spelen pas op lvl 9. Loop overal rustig en geniet van de omgeving en sfeer die er is. Sommige dingen zijn zo mooi gedaan. Zal bij mij nog wel een maandje duren voordat ik level 30haal en dan is er al weer nieuwe content ^^.
     
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Een week na de release meer content 'eisen' :D Bij Destiny is het gezeur om content nu vrij hevig, 6 maanden na de laatste flinke content update.
     
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik deed dit eigenlijk al direct nadat ik de beta gespeeld had. Je weet nu gewoon al dat het klaar is als je de story uitgespeeld hebt. Een beetje competitie in de Darkzone zou dit (voor mij) oplossen.
     
  8. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Ja man, goed idee ik zalwel een clipje of twee droppen van de darkzone shenanigans. "Het is jullie favoriete Dark Zoon live uit de Dark Zone"

    Volgens mij spreken al die gasten dankzij mij nu vloeiend straattaal @SHiZ NL je weet zelf. En @Graveheart je hebt helemaal gelijk
     
    Mallakai en SHiZ NL vinden dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Twee daagjes de game gespeeld en ik zit al op level 30 en allemaal paarse gear :+
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Als je een game maakt waarbij endgame super belangrijk is voor de levensduur van zo'n game, dan moet er in de basis minimaal iets zijn waar je voor moet spelen. Want als je (fully) geared bent, wil je wel iets kunnen doen met die gear.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat mis ik ook nog wel. Vroeg gisteren na de challenge mode "en nu?" en het antwoord is alleen ja farmen in de dark zone. Mist voor mij echt een fun playground activity waar je ook wat leuks kan doen met de wapens die je hebt gekregen.

    Alhoewel de dark zone door rennen met mijn M60 met 175 kogels en 620 rpm ook wel heerlijk is :p. Support station met gratis ammo neer, smart cover aan en sprayen maar.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    True true, je noemt me ook niet voor niks Slim Jesus :lol::lol::lol:
     
    nawa vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De Dark-Zone gaat, als ik Reddit en UBISOFT (Massive dus ook) mag geloven, een major-overhaul krijgen. Momenteel is de penalty (blijkbaar) te hoog als je een "ongelukje" hebt daar (Hello @Ic3DFire :+). Zei gisteren al ... de game zal over 1-2 maanden anders spelen. Massive luistert wat dat betreft tot nu toe prima naar de community. Goed, daar heb ik geen bewijs van maar Reddit zal daar vast wel z'n redenen voor hebben :) Durf de Dark-Zone nu even niet meer in. Stel Duitsers daar met hun vuurpeloton.

    Anyway, er zijn wel wat dingetjes die jammer zijn ... jammer dat je mensen niet tegenkomt op straat. Had me leuk geleken als je in de "game-wereld" (dus buiten de Dark-Zone om) wat mensen tegen zou kunnen komen. Dat maakt het uitnodigen en starten van missies toch wel wat makkelijker (i.p.v matchmaking). Een beetje zoals Destiny. Hey! Ik zie daar iemand ... klik op z'n naam en nodig hem uit. Done! Zou ook wat meer bijdragen aan de beleving van het spel. Krijg nu het gevoel dat ik maar 1 Agent ben die New-York moet redden. Het cover-system is wel een beetje clunky en heeft eventjes geduurd voordat ik daaraan gewend was. De snelheid waarmee je karakter reageert op, bijvoorbeeld een inkomende granaat, is mij iets te lang. Worstel vaak met m'n sticks om snel weg te kunnen. Of je karakter blijft met z'n reet aan een betonblok plakken :+

    Tot nu toe vind ik de game heerlijk spelen. Kwa sfeer voelt het lekker aan grafisch is het ook prima. Let wel, heb maar een aantal uurtjes gespeeld ... Ben heel benieuwd wat de Incursion gaat brengen en of we ooit nog Central Park mogen bezoeken. Prima spel.
     
    nawa vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die penalty is juist goed. Vond het wel lachen met 9 man in de dark zone en oppassen dat je elkaar niet raakt. Is nog best moeilijk :+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kan niet wachten om te (ragen) knallen in de Dark-Zone. Klinkt allemaal erg geestig omdat je niet weet wie je kan vertrouwen. Goed, jullie heb @Ic3DFire bij die iedereen (denk ik?) het liefst neer wil knallen en de loot wil stelen. Snap ik ook wel. Zat 'em flink tegen in Destiny natuurlijk.


    Gisteren lekker op m'n gemak alle Safe-Houses geactiveerd. Merk wel dat je genoeg steegjes en daken hebt waar je allemaal in kan gaan. Ontdekken gaat alleen lastig als je constant zo'n sneeuwstorm op je smoel krijgt of je onderweg ineens een schijtende hond tegen komt. Kut beesten. Gaan ze maar ergens anders doen. Probeer je een geneesmiddel voor de Dollar-Flu te ontwikkelen poepen die beesten midden op straat :mad:
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Schiet ze dood dan.
     
  17. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    [​IMG]




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    CrazY en Barbabravo vinden dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Sick man. Vast een domme vraag, maar die gele gear vind je die van bosses in de DZ ofzo? Of koop of craft je die?
    Ben zelf pas lvl 18, één keer de DZ in geweest en dat was echt te vet. Nu even een paar dagen weinig tijd om te spelen helaas..
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik ga ook zo slow, wil ook niet alle content er doorheen jassen. En kijk rustig rond en doe alles, encounters, collectibles, side missions, etc. Solo zijn sommige missions best pittig, zeker de bosses. Vanavond hopelijk voor het eerst ff DZ proeven :)
     
  20. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    9
    Heeft het eigenlijk zin om op vroegere levels the dark zone al in te gaan? Alle moeite die je daar doet voor gear is uiteindelijk niets meer waard als je doorlevelt in de PvE wereld, toch?
     

Deel Deze Pagina