Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    You're welcome...:D Hoe lang heb je het volgehouden, twee dagen ofzo? :lol:

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Drie :9

Ik ben heel slecht in dat soort dingen haha.

Nog start-up tips trouwens? Force Feedback settings die ik gelijk zou moeten toepassen? Console aanzetten met reguliere controller of gewoon met stuur? (zodat ze allebei 'player 1' zijn)

Thanks! Gaat ongetwijfeld goedkomen. Dit wordt m'n 6de stuurtje (alleen is de laatste die ik kocht uit 2004 :eek:)

En mocht men zich nog afvragen waarom het de TX geworden is en niet de G920: De G920 is praktisch een G27 met minimale updates buiten het stuurwiel zelf om. De casing van de 'base' en van de pedalen is zelfs 100% hetzelfde als die van het, intussen, 6 jaar oude stuur. De G27 was destijds een topwiel, met hier en daar nog wat negatieve eigenschappen die ze makkelijk hadden kunnen aanpakken, maar dat hebben ze niet gedaan. Wel hebben ze hem 150 euro duurder gemaakt en de versnellingspook weggehaald. Daarnaast vind ik het L28GT wiel van de TX er mooier uitzien dan die G920, plus de TP3A pedalen schijnen iets beter te zijn. En dat voor precies dezelfde prijs. Het enige nadeel van de TX is de betrouwbaarheid... Maar we hopen maar dat 'ie heel blijft :p

Laatst bewerkt: 15 mrt 2016
  3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    .

Laatst bewerkt: 15 mrt 2016
  4. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
  5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Gezien de enthousiaste verhalen van iedereen en de speurtocht van de Dex ben ik ook op zoektocht naar een mooi stuurtje. Nou zou ik wel de TX leather edition willen bestellen maar ik heb momenteel een bureaustoel waarin ik game en niet een stevige stabiele bank. Ga ik dan wel stabiel kunnen sturen met een wheelstand Pro?
    Wat foto's van anderen hun setup vind ik ook goed om een idee te krijgen hoe ik het zou kunnen opzetten als stuur noob :)

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Haha lol.. eind mei ga ik ook een tx bestellen.. maar dan wel de normale.. lang leven vakantiegeld hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

ColdzeroNL vindt dit leuk.
  7. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Aan een bureau? Dan kan je het stuur eenvoudig aan je bureau vastmaken, dat heeft @Crookk ook gedaan. Stoel met wieltjes en een wheelstand gaat denk ik niet zo goed werken.
    Normale stuurtje is prima hoor. Heb hem nu een maand op 9/10 en heb geen klachten over het stuurtje zelf. De leren versie zal vast iets fijner zijn maar het is geen noodzaak.

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb anderhalf jaar met standaard rim gereden, dat rubber begon van de zomer wat zacht te worden en begon af te geven. Ik zou je dus wel aanraden om te kijken naar een andere rim, vooral de 30 cm alcantara versie. Ik ben toen van die standaard (28 cm) rim naar een echt 30 cm QSP rim gegaan en die 2 cm maken een wereld van verschil.

9. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Nog even en ik ben de enige controller noob geloof ik.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Geen zorgen, ik zal je bij bljiven staan. Maken we er samen een controller-subkampioenschap van ;)

Misschien moeten we onze krachten bundelen tegen dat stuur-geweld :D

11. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    2 mannen kunnen geen kinderen krijgen, even ter info!

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb een TX op mijn bureau en zit in mijn bureaustoel op wielen te gamen. Dit gaat prima

Ook met een weelstandpro kan dat zonder problemen.

13. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik had vroeger zo'n setup, in mijn Driving Force Pro tijd. Ik vond mijn bureautstoel op wielen soms toch wel irritant. Maar goed, even omwisselen voor een willekeurige standaardstoel behoort vast wel tot de mogelijkheden denk ik?

Ik vind vooral de grip van het standaard Italia wieltje irritant. Deze is sterk voorgevormd, maar dan niet juist (voor mijn handen althans). Ik gebruik nu het GTE stuurwiel (welke gelijk is aan het standaardstuurwiel van de T300 van de PS4) en dat is een hele verbetering. Maar nog altijd wel erg rubber natuurlijk. Het lederen "28 GT" stuurwiel voelt veel luxer aan maar is wel iets gladder. Ook irriteert het stiksel een beetje bij mijn duimen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik de hard knijp :oops: Het alcantara stuurwiel is prachtig en ik hoor er erg goede verhalen over. Heeft @asjemenou75 die niet? Kost wel een rib uit je lijf, voor "enkel" een stuurwiel...

De set van Olijke staat te koop. Scheelt je een boel knaken t.o.v. alles nieuw. Dex moet de rest van de maand op water en brood geloof ik :+

Ik denk wel dat de Leather Edition bla-bla-bla momenteel de beste deal is. Krijg je een fijner stuurtje en betere pedalen. En zo groot is het verschil in prijs momenteel niet (80 euro ofzo).

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    De normale TX vindt al duur genoeg.. al die adds hoef ook niet.. heb nu niet voor niets al 1.5 jaar de 458 italia spider van 100 euro

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

15. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Mijn schat van een vriendin zei vanmorgen: "Dan koop je er toch zo'n Playseat bij, dan zit je tenminste goed" :)

16. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat is ook zeker zo. Al denk ik dat de TX voor een groot verschil in beleving bij je zal zorgen door de FFB. Wederom spuit 11 natuurlijk, maar dat is zo gaaf :cool:

Opgelost! :D

Heeft ze toevallig ook een zusje? ;);)

17. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Leather Edition is inderdaad een prima deal als ik dat zo zie. Denk dat als ik een upgrade ga halen dat het eerst pedalen en een shifter haal en dan pas een ander stuurtje. Ga je niet sneller van rijden maar handgeschakeld rijden heeft toch wel iets. Heeft allemaal geen haast, tot nu toe vermaak ik me prima met de basic TX.

18. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Des te frustrerender dat de PS4 een "Alcantara Edition" heeft, welke nauwelijks meer kost dan de lederen uitvoering van de XB1. Dat geintje flikken ze ook al de "gewone" set voor de PS4 (die wordt standaard geleverd met min of meer het GTE stuurwiel).

Maar goed, we hebben hier allemaal een XB1, dus die gaystation shizzle moeten we maar gewoon even negeren :F:

19. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik had het pas indrukwekkend gevonden als hij een dikke Reverse entry maakte met die limousine, dit is letterlijk een kwestie van een setup maken op een AWD waardoor je voorwielen nog grip houden. met een lange wielbasis stelt dit eigenlijk niets voor.

20. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Nee helaas, wel een zus die bezet is en ruim over de 40 ;) Nu nog kijken of ik het waard vind om de hele bundel aan te schaffen. Kwam wel playseats tegen met TX stuur (de 458 editie) voor 750 euro. Nou lijkt mij zelf de leather editie fijner vanwege de andere pedalen + rim.

Deel Deze Pagina