Zijn er nog mensen met gemiddelde tijd beschikbaar van wat oudere leeftijd (25 jaar en ouder) die zin hebben om af en toe beetje samen te spelen? Heb net ook the division aangeschaft en zoek wat nieuwe maatjes om mee te spelen. Samen dark zone verkennen, samen coop etc etc. Verwacht niet dat ik elke avond hc 4 uur online ben maar gewoon regelmatig! Zo ja add Sephiroth N7 even!
Ik heb vooral blue prints gekocht met phoenix credits om gear te craften @Barbabravo @Gakkie ben meer een end game-grind-min-max achtige speler. Dus snel het hoogste niveau en beetje klooien met de beste build/wapens/ challenge mode en dark zone. @Thomas gewoon doen je gaat goede DZ gear vinden en het is spannend AF. En je kom alleen gastjes tegen van je eigen level
Zal je adden! Ben zelf al een bejaarde gamer Vanavond lekker coop gespeeld met AgentSmith & vriendin. Was erg leuk. Veel leuker dan solo!
The Division lijkt me best wel een tof spel alleen is deze game het waard als je alleen maar solo gaat spelen?(Heb geen vrienden die The Division spelen)
Solo is het ook tof. Alleen kan dat soms wel pittig zijn. Overigens hoef je geen vrienden te hebben die spelen, je kunt via matchmaking altijd een groepje vinden om samen mee te spelen. En er zijn genoeg spelers hier waar je mee samen kan spelen!
Gisteren toch wel de meest mooie dingen meegemaakt in de Darkzone. Zat in een groepje van 4 en waren met een boss bezig, tot iemand expres in 1 van ons line of fire liep. Wij zaten redelijk opgesloten in een gebouw, dus we moesten we wel doodmaken. Goed, 220 seconden rogue. Wij gaan daar maar zitten ipv rennen, en dat gaat goed tot de laatste 30 seconden. Toen zagen we van ver een mannetje of 6 aankomen. Toen ze bij ons waren hadden we nog een paar seconden en 1 van die sukkels schiet precies iemand die net uit z'n cooldown was en toen waren de rollen omgedraaid. Hoe je van billen zweten naar een euforisch gevoel gaat binnen 1 seconde kan alleen in de Darkzone. Wat was dat mooi zeg.
Wat mij opvalt en wat het ook leuk maakt om in de DZ te zijn is dat je 2 type spelers hebt,de speler die iedereen wilt naaien en de mensen die ook alleen zijn elkaar en een invite sturen en vervolgens de hele avond gezellig bosses en roque agents killen. De meeste van mijn vrienden zijn nog geen level 30 dus ja dan kom je vaak uit op Amerikanen en dan is ook wel leuk.
heb je ook toegevoegd. Ik speel meestal op zondag en maandagavond (en wanneer moeders de vrouw op de bank in slaap valt en ik naar mijn man-cave op zolder kan sneaken) Gisteren tot level 5 gespeeld en de medical wing unlocked nu. Gaaf spel! Vrees nu alweer voor Destiny-achtige taferelen, qua gametijd. Zo verslavend dit soort games. Ben ook benieuwd naar de Dark zone straks En hoewel de matchmaking vrij langzaam is wel een verademing voor de lone wolf gamer als ik zelf. Goed gedaan Ubi! @Bungie: please take notes. Optionele matchmaking op de nightfall en story missions zou toch niet zo moeilijk moeten zijn? (raid is een ander verhaal, maar ook daar moet er een beter systeem te bedenken zijn dan: gebruik maar gewoon sites van derden.)
Gakki porunga en mikkel gezellig! Dacht iedereen is al weeer lvl 30 Ken het helemaal porunga. Aaah schat ben je moe en morgen drukke dag? Ga lekker in bed liggen tv kijken
Vanmiddag die Napalm Mission solo gedaan. Was best pittig op bepaalde stukken, ook al was ik een paar leveltjes hoger. Je gear zegt sowieso veel meer dan je level in deze game.