Drie
Ik ben heel slecht in dat soort dingen haha.
Nog start-up tips trouwens? Force Feedback settings die ik gelijk zou moeten toepassen? Console aanzetten met reguliere controller of gewoon met stuur? (zodat ze allebei 'player 1' zijn)
Thanks! Gaat ongetwijfeld goedkomen. Dit wordt m'n 6de stuurtje (alleen is de laatste die ik kocht uit 2004 )
En mocht men zich nog afvragen waarom het de TX geworden is en niet de G920: De G920 is praktisch een G27 met minimale updates buiten het stuurwiel zelf om. De casing van de 'base' en van de pedalen is zelfs 100% hetzelfde als die van het, intussen, 6 jaar oude stuur. De G27 was destijds een topwiel, met hier en daar nog wat negatieve eigenschappen die ze makkelijk hadden kunnen aanpakken, maar dat hebben ze niet gedaan. Wel hebben ze hem 150 euro duurder gemaakt en de versnellingspook weggehaald. Daarnaast vind ik het L28GT wiel van de TX er mooier uitzien dan die G920, plus de TP3A pedalen schijnen iets beter te zijn. En dat voor precies dezelfde prijs. Het enige nadeel van de TX is de betrouwbaarheid... Maar we hopen maar dat 'ie heel blijft
Laatst bewerkt: 15 mrt 2016