1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja. Vrij snel nutteloos wordt het.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn er nog mensen met gemiddelde tijd beschikbaar van wat oudere leeftijd (25 jaar en ouder) die zin hebben om af en toe beetje samen te spelen? Heb net ook the division aangeschaft en zoek wat nieuwe maatjes om mee te spelen. Samen dark zone verkennen, samen coop etc etc. Verwacht niet dat ik elke avond hc 4 uur online ben maar gewoon regelmatig!

    Zo ja add Sephiroth N7 even!
     
  3. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Ik heb vooral blue prints gekocht met phoenix credits om gear te craften @Barbabravo

    @Gakkie ben meer een end game-grind-min-max achtige speler. Dus snel het hoogste niveau en beetje klooien met de beste build/wapens/ challenge mode en dark zone.

    @Thomas gewoon doen je gaat goede DZ gear vinden en het is spannend AF. En je kom alleen gastjes tegen van je eigen level
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zal je adden!

    Ben zelf al een bejaarde gamer :D
    Vanavond lekker coop gespeeld met AgentSmith & vriendin. Was erg leuk. Veel leuker dan solo!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    The Division lijkt me best wel een tof spel alleen is deze game het waard als je alleen maar solo gaat spelen?(Heb geen vrienden die The Division spelen)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Solo is het ook tof. Alleen kan dat soms wel pittig zijn. Overigens hoef je geen vrienden te hebben die spelen, je kunt via matchmaking altijd een groepje vinden om samen mee te spelen. En er zijn genoeg spelers hier waar je mee samen kan spelen!
     
  7. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Matchmaking werkt idd prima voor de missies, heb tot nu toe ook alleen "solo" gespeeld.
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren toch wel de meest mooie dingen meegemaakt in de Darkzone. Zat in een groepje van 4 en waren met een boss bezig, tot iemand expres in 1 van ons line of fire liep. Wij zaten redelijk opgesloten in een gebouw, dus we moesten we wel doodmaken. Goed, 220 seconden rogue. Wij gaan daar maar zitten ipv rennen, en dat gaat goed tot de laatste 30 seconden. Toen zagen we van ver een mannetje of 6 aankomen. Toen ze bij ons waren hadden we nog een paar seconden en 1 van die sukkels schiet precies iemand die net uit z'n cooldown was en toen waren de rollen omgedraaid. Hoe je van billen zweten naar een euforisch gevoel gaat binnen 1 seconde kan alleen in de Darkzone. Wat was dat mooi zeg.
     
    Thomaskm, nawa, Graveheart en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Wow, als de pc beelden langskomen lijkt console wel een slideshow. :eek:
     
  10. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Van reddit gepikt maar wel GEWELDIG:+

    [​IMG]

    Edit: hele filmpie :p
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2016
    Flayner, Rampage, Xandorra en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Wat mij opvalt en wat het ook leuk maakt om in de DZ te zijn is dat je 2 type spelers hebt,de speler die iedereen wilt naaien en de mensen die ook alleen zijn elkaar en een invite sturen en vervolgens de hele avond gezellig bosses en roque agents killen.
    De meeste van mijn vrienden zijn nog geen level 30 dus ja dan kom je vaak uit op Amerikanen en dan is ook wel leuk.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  14. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    heb je ook toegevoegd. Ik speel meestal op zondag en maandagavond (en wanneer moeders de vrouw op de bank in slaap valt en ik naar mijn man-cave op zolder kan sneaken:whistle:)

    Gisteren tot level 5 gespeeld en de medical wing unlocked nu. Gaaf spel! Vrees nu alweer voor Destiny-achtige taferelen, qua gametijd. Zo verslavend dit soort games. Ben ook benieuwd naar de Dark zone straks:thumbs:

    En hoewel de matchmaking vrij langzaam is wel een verademing voor de lone wolf gamer als ik zelf. Goed gedaan Ubi!
    @Bungie: please take notes:D. Optionele matchmaking op de nightfall en story missions zou toch niet zo moeilijk moeten zijn? (raid is een ander verhaal, maar ook daar moet er een beter systeem te bedenken zijn dan: gebruik maar gewoon sites van derden.)
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328



    Moet zeggen, vind het nog bijzonder "compleet" voor een gebied wat niet speelbaar is :eek:
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2016
    Xandorra vindt dit leuk.
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    *kuch* zie mijn signature :)
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gakki porunga en mikkel gezellig! Dacht iedereen is al weeer lvl 30

    Ken het helemaal porunga. Aaah schat ben je moe en morgen drukke dag? Ga lekker in bed liggen tv kijken
     
    Porunga NL vindt dit leuk.
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vanmiddag die Napalm Mission solo gedaan. Was best pittig op bepaalde stukken, ook al was ik een paar leveltjes hoger. Je gear zegt sowieso veel meer dan je level in deze game.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Comfortabele gedachte. Heb alleen nog basic mp5
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook heel lang met een ruk wapen rond gelopen ...
     

Deel Deze Pagina