Age of Ultron weer eens gekeken. Ben nog steeds geen fan van de Avengers films. Vergeleken met de andere Marvel films zijn de Avengers films net iets te over the top. Teveel slow mo, constant one liners en te veel CGI dat het gaat irriteren. Nee geef mij Winter Soldier ofzo. Niet over the top en wat diepgang er voor terug.
Hopelijk wat meer met Civil War, maar gezien de trailers vermoed ik weer een hoop van wat jij al noemde.
De eerste Avengers leefde ook puur op de hype. Alle helden van Marvel in een film gepropt. Age of Ultron was gewoon een zwakke toevoeging helaas. Vond James Spader kwa stem een goede keuze maar Ultron is net een 10 jarige in die film. Totaal niet degene die ik ken uit de strips. Civil War voelt toch als Avengers 2.5
Jep, toen ik hem de 2e keer keek stond ik versteld hoe slecht hij eigenlijk was. Weer gewoon een army vs avengers
The fuck. First Class was nog tof, Days of Future Past was imo al een stuk minder. Dit lijkt op een Maze Runner/Hunger Game/Divergent/gaap-film.
"Batman v Superman: Dawn of Justice has a two and a half hour running time, but this will be upped to three hours for the Ultimate Edition on Blu-ray and DVD, director Zack Snyder has told Hollywood Reporter."
Black Mass - ouderwets fantastisch, prachtige muziek, heerlijk sfeer en een angstaanjagende Depp. Heerlijk, maar nu ik er 5 minuten langer over nadenk, zie ik dit niet een gangster klassieker worden, maar eerder een Tour de force van Johnny Depp die een fantastische rol neerzet in een soms bij tijden 'trage' en ietswat 'saaie' film. Desalniettemin wel genoten van zijn performance en ook het muziek in de film.
Vond hem ook niet zo leuk. Ergerde me kapot aan ms Sad, kon echt niet tegen haar overdreven depressieve gedoe. Crouching Tiger, Hidden Dragon Mwoah, enerzijds leuk, maar het vliegen verpest het voor mij. En masters of MA, die 'bewust' mis slaan (boven het hoof als iemand bukt, op een muur als iemand er tegen aan rent). Gevechten duren zo wat langer en ziet er misschien wat spectaculairder uit, maar vind het nogal dubieus. House of Flying Daggers Tof. Stuk 'echter' / minder overdreven (op de dolken na). Kleurrijk. En vooral erg leuk in surround.