1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Of een Samsung S7 en Gear VR ;) Er is naar mijn mening een groot genoege schare aan early adopters en vrijwel alle sceptici waren overstag na het zien van echt VR. Trust me, de technologische sprongen zullen enorm zijn en nu al is er amper sprake van SDE, motion sickness etc.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuk en aardig maar ik zeg nergens dat ik denk dat het kut is. Tegenovergestelde zelfs. Vind alleen de prijs veel momenteel voor iets waar je ook andere dingen nodig hebt om te gebruiken.
    Daarom mijn accessoire opmerking.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Touché. De eerste generatie zal dan ook voornamelijk bedoeld zijn voor early adopters, iets waarvan er gelukkig wel meer dan voldoende zijn als je alleen al kijkt naar de preorders van OR CV en de HTC Vive.

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het kan van slagen heeft is de kans nu groot. De tech is er en de support ook.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Fors aan de prijs. Welke camera heb je nodig? Die bar van de ps4? Ik heb alleen nog die van de generatie daar voor. Wel blij dat ik mijn move nog heb.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Besteld :)
     
    MAD 1976 en WorkingTitle vinden dit leuk.
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke nu wil ik dus een PS4!
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ik zag vanmorgen ook het ea voorkomen dus ik wil er zeker ook 1.. No Man's Sky al besteld nu nog een PS4 en een keer een VR.. woehoeeeee ik ben voor.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Waar bij nedgame of ergens anders?

    Edit: Ook besteld.

     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2016
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Bol.com, zag nadat Sony bekend had gemaakt een tweet van bol.com dat ze hem beschikbaar hadden, en gelijk maar besteld gisterenavond.
    Ben onwijs benieuwd.



    Edit:

    PlayStation VR nu al bijna uitverkocht, pre-order dus snel

    De PlayStation VR is pas in oktober 2016 verkrijgbaar, maar de voorraad lijkt nu alop te raken. Net als met de lancering van de PlayStation 4 destijds visten diegene zonder pre-order naast het net. Het is dus belangrijk dat mocht je echt op de releasedatum van de PlayStation VR er eentje in huis willen hebben, dat je een pre-order plaatst.

    De pre-orders van Amazon UK en Amazon DE gingen vanochtend online en staan nu al weer op onbeschikbaar. Vermoedelijk krijgt elke winkel een bepaald aantal exemplaren van de VR-headset en gezien de relatief lage prijs gaat er nooit genoeg voorraad zijn om iedereen op de dag van de release te bedienen.

    Onze tip? Plaats een pre-order bij bijvoorbeeld Bol.com waar je met een wat ouder account kunt kiezen voor achteraf betalen. Je betaald dan pas wanneer je de headset in huis hebt. Hier is ook geen aanbetaling vereist en Bol.com is een zeer betrouwbare webshop. Sony Computer Entertainment Benelux draagt zelf ook Bol.com voor als betrouwbaar pre-order kanaal. Pre-orderen op Coolblue is ook een optie, maar daar zijn de pre-orders helaas nog niet open gesteld

     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zit hier heel erg op te wachten maar voordat ik 500 euro neerleg wil ik eerst weten hoe die games zijn, vooralsnog lijken mij het vooral erg veel gimmick games en ervaring spellen. Wat zeker leuk is maar niet 500 euries leuk. Dan wacht ik liever todat er een PS4½ word aangekondigd en er wat meer spellen voor zijn die ik vaker dan een paar keer opstart.

    Aangezien het van Sony is verwacht ik ook een platform voor hun 30 jaar+ aan films die ze erop kunnen verkopen, wellicht zelfs ook gewoon Netflix. Helaas betekend dat waarschijnlijk ook dat ze niet zo heel happig gaan zijn op het draaien van eigen content... Helaas zit ik zelf al met een prachtige 4k 65" TV van Sony dus dit zal ook niet erg veel gaan toevoegen persoonlijk, maar voor velen zal het dit gigantische upgrade zijn mbt kijk kwaliteit en comfort. Zeker als je daarnaast ook nog eens gewoon normale spellen erop kunt gaan spelen (zonder de motion sensor te activeren).
    Niet te vergeten dat de voordelen van een eigen scherm voor elke vader/echtgenoot legio zijn, of je huis genoten het gezellig vinden daarintegen is een tweede :+

    De oordopjes lijken mij wel echt verschrikkelijk, fucking stereo op een VR headset!?:confused: Niet alleen dat het totaal de immersie breekt is ook nogal ranzig als je dat ding door wilt geven aan je vrienden/familie om hun ook VR te laten ervaren.

    Je zal dus ook nog een goede surround headset erbij moeten gaan halen.



    Nee, hoe moeilijk het ook is wacht ik nog even todat er echt een goed platform voor is, helaas =(
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja ik zocht op bol maar zag nog niks staan vanochtend maar rond 12 net wel dus ook meteen besteld.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ook besteld :D
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook besteld. Leuk verjaardagscadeautje.:D
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ook besteld :). Hoop op gamescom hem toch even te checken dit jaar.
     
  16. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ook besteld. Nu nog op zoek naar de camera voor een leuk prijsje.

    Zijn de move controllers die gebruikt worden hetzelfde als van de ps3?
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Pffff ik wil ook.... Maar zal even moeten wachten anders krijg ik echt ruzie. Heb de laatste maanden erg veel geld uitgegeven aan mijn hobby's. Aja in oktober jarig en dan maar eens kijken....
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Kan niet achteraf betalen om de een of andere gare reden, maar gaat er zeker idn komen. Heb toevallig afgelopen weekend voor het eerst van vr mogen proeven bij tontonxl waar ik duckhunt speelde op de Vive en dat was echt te gek. Het is komend weekend ook nog, dus mocht je het willen proberen kan dat daar.
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heb er echt nog vrij weinig van mee gekregen maar toch maar besteld..

    Wat kan je ermee ? Ghehe, nee ben erg benieuwd
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Op bol.com kon ik dat wel weet niet waar je hem besteld heb?
     

Deel Deze Pagina