Ik zal vanavond ff kijken dan. Onboard geluid is sowieso anders, maar helmet cam heeft daarbovenop nog extra demping. Logisch op zich, maar te zonde van mijn 5.1 set om met die view te gaan rijden
Voor zover ik weet is helmetcam kwa geluid gewoon het zelfde als de cockpitview Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Toen ik het nog speelde (was voor v3 nog ) was het geluid met de helm cam heel erg muffled, alsof je dikke oorwarmers op hebt.
Oftewel, alsof je een helm draagt en oordoppen in hebt. Lijkt me vanuit realisme weinig mis mee. Laat maar, topic gaat te snel voor me
Wheel is binnen!! Zo eerst maar eens updaten via de laptop en dan vanavond maar eens kijken hoe het gaat Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik zou vooral het stuur goed vasthouden. Mijn eerste meters waren op Spa en bij de eerste hobbels na pit-exit dook ik direct frontaal de muur in
Hahaha voor ik ga rijden strax ga ik eerst alles goed instellen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Volgens mij is het begonnen nadat ik mijn TX heb aangeboden voor verkoop.. @Rossi46 is er vervolgens diep in gedoken haha... Heel veel fun mannen.. Blijft erg gaaf om te racen met een stuurtje..
Ik vind het ook echt geen vergelijk hoor. Race game met controller of met wheel. Arcade racer ok om met een controller te rijden maar Pcars komt pas tot zijn recht met een wheel.
Ik had een wheel zonder ffb.. dat was meer het probleem..game ervaring is me nu veeeeel beter Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
mijn playseat challenge staat inmiddels. Had hem gisteravond na 22.00 uur in tien minuutjes in elkaar en afgesteld. Ook even in gezeten en het valt me mee hoe stevig het is en hoeveel steun je hebt. Ook is hij wel mooi afgewerkt qua stiksels en materialen dus ik ben benieuwd hoe het gaat als mijn stuur erop zit (hopelijk) vandaag.
Ik vindt het echt heel tof racen.. alleen als de achterkant uitbreekt is het nog wat lastig om de wagen op de weg te houden Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Heb ik ook ja. De eerste slide is nog goed op te vangen, maar als de achterkant dan weer grip krijgt snapt 'ie snel naar de andere kant. Is ook wel redelijk een Project Cars dingetje trouwens.
Een pcars dingetje is het idd ook wel.. had het ookal met me spider wheel.. alleen nu voelt het gelijk heel heftig maar dat is natuurlijk weer die ffb die gelijk tegen gaat werken.. en moet ff wennen dat het stuur niet gelijk recht trekt als je gespind bent Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk