Het effect lijkt ten opzichte van een spel als Forza wel erg dramatisch, maar ligt dichter bij de werkelijkheid dan de uitbreek-karakteristiek van de auto's in FM6. In FM6 kan ik letterlijk een auto van over het dooie punt(reverse entry) weer terug laten komen, zonder drastische veranderingen aan de setup. Bij PCars lukt het mij niet eens om een volledige drift neer te leggen in de RadBull van MadMike.. Ik wist trouwens niet eens dat je het stuur kon updaten, zijn er grote wijzigingen in de updates?
Ik zou ook de TF niet te hoog zetten. Zelf speel ik liever met een iets minder zware besturing. Mijn auto stuurt ook licht. Nu heb ik geen race auto maar kan mij niet voorstellen dat een racewagen zo zwaar stuurt. In het begin kreeg ik gewoon pijn in mijn nek en armen van al dat gestuur.. Lol..
Via www.ts.trustmaster.com kan je een proggie downen.. alleen bij updaten pas stuur aansluiten op pc/laptop als er om wordt gevraagt Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Die updates zijn wel belangrijk. Onder andere de cooling van het stuur wordt dan beter gereguleerd. Geen idee welke versie er standaard op staat maar ik zou die update toch gelijk even erop zetten. Volgens de heren van SMS kan je, voor de juiste beleving, de FFB het beste op 100 laten en alleen de Tire Force omlaag halen. Weet ook niet precies waarom maar dat hebben ze op het officiële forum constant meegedeeld.
Ik heb een sportief (kort) stuurhuis, en op hoge snelheden komt het qua zwaarte aardig overeen met de TX. Ook als ik op m'n gas ga en het sper gaat zijn werk doen kun je niet het stuurtje lam vast houden met 1 hand, want dan ben je hem kwijt. Is op zich weinig aan gelogen qua kracht die je nodig hebt. @Beltoni De reden dat ik in eerste instantie de FFB omlaag deed was voor de levensduur van het stuur, niet vanwege het gevoel, maar ik zal er eens mee spelen volgende week. Moet hem ook nog updaten trouwens
Op 70% doet het stuurtje anders genoeg werk haha.. vanmiddag en vanavond nog wat rondjes rijden en eens verder klooien Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik zie dat mijn playseat toch een stuk lager lijkt. Heb hem nu in de stand staan dat het hoofdeinde nog onder heuphoogte komt. Alleen nog geen idee of ik dan de tv goed kan zien En hij kan qua afstelling nog wel lager.
Dat is (als ze het hetzelfde doen als zo'n beetje elke PC sim) omdat de Tire Force alleen de druk die de banden op je stuuras uitoefenen simuleert. Dus hoe sneller je door een bocht gaat hoe zwaarder het stuurt, en ga je glijden dan wordt het weer lichter. De algemene FFB setting is een multiplier van alles, dus ook vibraties van de kurbs en bumps in het asfalt etc. Zet je dus de FFB heel laag en de Tire Force heel hoog dan mis je de fijne details en wordt het een zwaar zompig zooitje. Zet je de FFB heel hoog en de Tire Force heel laag dan zal je als het goed is meer details voelen, bumps etc, maar voelt het sturen heel licht. FFB op 100 houden zorgt dus gewoon voor een normale basis in de FFB. De Tire Force pas je vervolgens aan om het zwaarder of lichter te maken.
Hoera xbox one krijgt elite muis en keyboard. Kan ik eindelijk ook shooters spelen op console net als old school op pc
Ja ben erg benieuwd. Maar of ik het grbruik? Vind liggen op de bank met een controllerjuist zo lekker en was ook min of meer de reden dat ik een console kocht...
Ze zijn steeds meer de PC en de Xbox met elkaar aan het verweven. Zo erg, dat ik mij begin af te vragen of er überhaupt wel een opvolger van de XB1 gaat komen. In de zin van dat ze de gehele console beleving naar de PC gaan trekken, inclusief XB look-a-like op basis van een PC. Zoals Alieware nu ook probeert te doen en Steam ook van plan is (was?) met hun Steam OS.
Haha ze wisten gewoon dat je aan het gamen was hahaha.. strax en vanaaf weer verder racen hahaha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Aankomende content voor Automobilista: http://forum.reizastudios.com/threads/automobilista-early-access-dev-roadmap-beyond.161/ Boxer cup