Ik doe een free practice voor een 100 km loop die ik heb in april dus loop zaterdag 18 km en zondag 60 km en redt het dan niet om op tijd met de boot weer terug te zijn. Maandagochtend wordt er vast wel geoefend mits ik mijn pedalen nog in kan trappen zonder in de kramp te schieten
Afgelopen cup (RUF) waren de stuurgebruikers heer en meester op de baan, en ook in de Rookie lijkt het stuur zeker niet onder te doen voor de controller.
Oefenavondje was zeker leuk. De les voor mij was dat elk uitgedeelde of geincasseerd tikje fataal kan zijn. Goede kwali en start zijn belangrijk om een gaatje te slaan en uit de problemen en gevechten te blijven.
Lijkt mij ook gewoon een kwestie van tijd. Je hebt nu eenmaal tijd nodig om je stuur etc te leren kennen.. Ik heb iig veeeeeeel meer fun met een wheel dan controller in een race game.
Mijn ervaring is dat ik met controller in pcars langzamer ben dan met het stuur. Feit is wel dat de onderlinge verschillen tussen racers anders liggen dan bijv FM!
Heb loyal en Wiethok ook veruit het meeste zien oefenen. Bij de vorige cup waren mensen met een controller veel actiever en die reden daarom de snelste tijd. Zal vast wel wat verschil zitten tussen controller en stuur maar het meeste wordt gewoon bepaald door het aantal oefenrondjes dat je rijdt.
Haha mag het toch hopen van wel. Zie je nu helemaal verdrietig achter je stuur zitten. Het ging eigenlijk om de controller vs stuur discussie. Dat je niet kan zeggen dat stuurtjes sneller zijn omdat bij de laatste cup de mensen met stuur wonnen. Er zijn genoeg andere factoren die meespelen.
Naar mijn mening is de balans prima. Hoewel op de Leaderboards bijna altijd stuurtjes op de hoogste posities staan, maar dat zal ook wel zo zijn omdat de meeste die hards nou eenmaal een stuurtje hebben.
Vanavond nog maar weer ff beetje rijden.. ik sta voor mijn gevoel met de TX net iets vaker andersom dan met de spiderwheel.. ik geef daar gewoon de FFB de schuld van Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Zou ik ook zeggen ja of je kijkt even op onderstaande link en je weet hoe het zit ;-) www.watbenjedan.nl j/k
Mijn god. Ik moet dit soort dingen echt eens aan m'n moeder laten zien. Is ze ineens weer helemaal trots op me