Damn ik had gehoopt op een vervolg, toen ik zag dat dit topic weer bovenaan staat. *En nu doe ik er zelf ook aan mee*
was ook best flauw. ik heb revolver nooit gespeeld, maar redemption 100% (offline en zonder dlc). en hoop ook erg dat ze een vervolg maken. of voor redemption als hij nog bij de bende zit of zo.
"If a new batch of rumors are to be believed, Take-Two is planning to unveil Red Dead Redemption 2 at this year’s E3 event, with the game scheduled to release at some point in fall 2017. These new Red Dead Redemption 2 rumors stem from an anonymous e-mail received by website Frag Hero. The e-mail claims that an ex-Rockstar Games employee gave them this information about Red Dead Redemption 2, and it reveals more than just the game’s planned release window. According to the e-mail received by Frag Hero, Red Dead Redemption 2 has been in development for over four years and will be released under the title Red Dead Redemption 2: Legends of the West. According to the tipster, Red Dead Redemption 2: Legends of the West will feature more than one playable character like Grand Theft Auto 5, and will reportedly boast a far larger open world than the one found in the original game."
Geloof er geen reet van, wanneer kondigt Rockstar iets aan op de E3? En iedereen kan een anonieme bron zijn, dus neem dit bericht maar met een kruiwagen zout.
Nou, technisch gezien heeft Yellow wel gelijk. Het is Red Dead 3, maar slechts Red Dead Redemption 2 (mocht het inderdaad zo gaan heten).
Red Dead Revolver 5, Red Dead Redemtion 2, Red Dead Revolution, Red Dead Redhead, lekker boeiend hoe die gaat heten. ALS die maar komt..