1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Toch nog een half uurtje extra 'vermaak' van The Division gehad.. Met dank aan Angry Joe en zijn altijd geweldige reviews! :+ _O_

     
  2. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Angry joe altijd vet, cijfer wel een beetje laag vind ik... Tuurlijk het is geen 8 of 9 maar ook zeker geen 5...

    Gisteren mijn eerste Gold weapon gevonden in de darkzone: Midas!
    BTW we zijn nog op zoek naar 1 iemand die mee wil doen daily challenge mission.
    19:30 vanavond be there! (add me)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Joe was er ook niet echt over te spreken. Heb een stream van hem gekeken waar ze gewoon al 12 uur achter elkaar in de dark zone aan het grinden waren op dag twee. Ik zou er dan ook gek van worden. Daarnaast is het niet echt een gamer die wat heeft met teveel loot/grind in een game.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 enemies in the Dark Zone:Please note that due to this fix causing client stability issues, we have to remove it from this update until it can be addressed in a next one
    • Lvl 30: 1-3 Phoenix Credits
    • Lvl 31: 2-4 Phoenix Credits
    • Lvl 32: 3-5 Phoenix Credits
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet ingetrapt ben, wat Angry Joe hier verteld waren ook mijn verwachtingen namelijk.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ingetrapt? Altijd bekend geweest dat het een loot game ging worden.
    Reden dat ik ook wel verwacht had dat AJ het niks ging vinden. Zoals Monkey al zei. Is niet zijn favoriete genre en overdrijft die natuurlijk wel een beetje. Dat is zijn hele "act". Wat prima is.
    Ieder heeft zijn eigen smaak. Hij heeft ook games hoge cijfers gegeven die ik dan weer niks vond.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Sorry hoor maar als ik zie dat je 3 volle clips in een stilstaand standaard mannetje (geen monster oid) moet schieten en dat ook de 'bazen' stuk voor stuk alleen maar bulletsponges zijn met een AI uit 1994 dan kan ik alleen maar concluderen dat het spel beneden enig niveau is.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja en in Battlefield heb je ook geen 4 kogels nodig om iemand neer te krijgen.
    Het is gewoon het type game. Niks beneden niveau. Dat is hoe de gameplay van dit soort RPG is.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja dat is het 'probleem' met dit thema met deze RPG.

    In fantasy is het heel logisch dat er 100 mensen miljoenen pijlen en vuurballen in een grote baas pompen maar dit is in een 'realistische' setting en verwachten dat de mechanics ook zo zijn. Daar moet je gewoon doorheen kijken en als je dat niet kan gewoon doorlopen en kijken naar een andere game :)
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat de vijanden bullet-sponges zijn is toch niet zo relevant als het om de kwaliteit van het spel gaat? Tuurlijk, realistisch is het niet, maar dat ligt zoals @Hybrid zegt aan het type game. Als een vijand na een paar bullets dood zou zijn dan krijg je een ander soort game wat dichter tegen realisme aan zit.
    Dat de AI te wensen over laat ben ik wel met je eens @ReSoN, dat is wel jammer
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet het inderdaad niet als shooter zien waarin alles bulletsponges is, maar een mmo loot game waarin dat gebruikelijk is (omdat er dan duidelijke progressie zichtbaar is) die gebruik maakt van shooter gameplay. Heel verschil.

    Ligt er dus maar net aan hoe je de game ziet, maar dit zou als loot game niet werken als je met 1 kogel in iemand's knie iemand neer krijgt.

    Vind de AI zelf anders vrij goed. Ik ben nog nooit zo snel geflankt door enemies. Tegenwoordig niet meer, maar op het begin gebeurde dat vrij vaak.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Soms blijven enemies wel staan zodat ze mooi knalvoer zijn voor de sniper, hoort natuurlijk niet zo. Voor de rest heb ik niet heel veel aan te merken aan de AI.
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Miepers blijven er natuurlijk altijd die zitten te zoeken naar negatieve reviews zodat ze het geld wat ze niet hebben in de kontzak kunnen houden ;):D
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Voor mij is de game al goed gelukt omdat ik me al prima heb vermaakt voor aardig wat uurtjes, ben wel bang wanneer ik level 30 ben ik er in een keer klaar mee ben :+
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind het wel een geslaagde shooter.rpg hybride. Gunplay is lekker en bosses horen gewoon meer health te hebben en moeilijker down te gaan. Het heeft zeker wel het RPG gevoel qua wapens en gear. Als je ineens een dik wapen vind/loot en gaat plots een stuk soepeler door enemies heen dan voelt dat toch wel vet :)

    Ook 30 aangetikt. Heb de laatste twee areas nog niet eens gezien, laat staan er wat te hebben gedaan. kan dus ook eens de DZ in. Slechts 1 keer solo geweest en dat was niet zo'n succes.

    Hoe zit dat met levels en ranks in de DZ? Ik ben level 30, maar DZ rank4. Moet je voor de verschillende Zones zowel het juiste level als de juiste DZ rank hebben ? Ik kan dan met mijn level 30 allen nog in de eerste zone?

    Iemand die van de week mij eens op sleeptouw wil nemen in de DZ? En hoe team je met randoms voor de DZ ?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bullet King dropt gewoon de Caduceus voor me ;O
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het enige probleem wat ik zie inderdaad in deze game is de setting. Je beperkt jezelf namelijk in de mogelijkheden voor het type game. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Destiny die een fantasy setting heeft, kun je ook bosses met leuke mechanics maken. Je hebt raids waarbij je je Mario skills moet gebruiken, dat mis je wel in The Division. De enige boss met leuke mechanics is van de laatste missie. Verder zijn alle bosses hetzelfde, alleen is hun wapen anders.

    Ben wel benieuwd naar de update van vandaag en in hoeverre deze de DZ beïnvloedt. Ziet er veelbelovend uit in ieder geval. Klik
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je zit nu met andere level 30 agents. Dark zone rank maakt niet uit. 1 en 2 zou ik eerst even in rond huppelen om gear te farmen. Daar zitten de level 30 enemies.
     
  19. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Voor mij ook, van 90K dmg naar 120K gegaan :+
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb er dit weekend 3 gekregen. Elke keer ook hogere damage per kogel. Schiet behoorlijk fijn! Perks zijn alleen niet geweldig.
     

Deel Deze Pagina