Maar wat een vreselijk mens die het presenteert, het lijkt de führer zelf wel! Ziet er desondanks fantastisch uit die nieuwe grafische engine! En motoren zijn altijd vet.
Stiekem toch wel erg leuk hoor, dat The Crew. Vandaag een avondje zitten raggen samen met @HRT WietHoK NL, @Racerblade01 en @DutchOwnage en ik heb me kostelijk vermaakt Het systeem zit ook best goed in elkaar, waardoor je heel makkelijk tezamen de ene na de andere challange afgaat. Daarbij kun je ook al je wagens (en motoren in Wild Run) uitgebreid aanpassen. De launch van de game was volgens mij behoorlijk prut, maar ik vind dat het toch wel een tweede kans verdient. Toevallig zag ik hem vandaag voor 20 euro in de bak bij de Media Markt liggen.
Ik heb vorige week THE CREW® COMPLETE EDTION gekocht voor weinig. krap uurtje rondgereden, maar ehh, monstertrucks en motoren? Hoe de hell start ik dat? In mijn "portal" zie ik the crew WidRun. Maar hoe start ik dat? Moet dat zo? A om te starten is "greyed out"
Goede vraag! Ik heb al eens gehoord dat je eerst het gewone spel moet uitspelen voordat je aan de uitbreiding kan beginnen. Of het waar is weet ik niet.
@Racerblade01 Weet jij hoe dit zit? Jij hebt immers ook die complete edition én bent al best ver in de game (in tegenstelling tot mijn voortgang )
Misschien moet je die dlc nog even extra downloaden? Kijk even als je op je game staat op het dashboard en dan manage game. Misschien staat die dlc er tussen maar nog niet gedownload?
Zover ik weet is de Wild Run DLC alleen The Summit. Die ontgrendel je redelijk vroeg, zodra je dat gedaan hebt merk je het wel, want je krijgt constant notificaties dat je je kan kwalificeren voor The Summit. Motoren ontgrendel je geloof ik als je in St. Louis arriveert, dat is de eerste stad na Detroit. Daar zit de eerste en enige motordealer, maar tegen die tijd heb je nog niet genoeg geld om een motor te kunnen kopen.
dlc heb ik al gecheckt, already installed. Ik zal gewoon geduld moeten hebben even doorspelen. Kon het ook niet laten liggen voor $20 Thanx voor de antwoorden. //update: Ik heb het door. Ik slingerde de xbox de volgende dag aan en het was niet meer greyed out. Wellicht bleef de maintenance hangen http://forums.ubi.com/showthread.php/1347100-The-Crew-Wild-Run-Maintenance-–-December-9th Wazig, ik was 's avonds bezig: December 9th , from 9:30 am to 11:30 am (GMT+1) Anyway, redelijk snel daar na monstertruucuh! Thanx all.
Beste manier om de monstertrucks en dragwagens en drifters vrij te krijgen is via de pvp in the summit.. daar krijg je bepaald xp en dan unlock je uiteindelijk alles.. heb zelf maar voor 1 monstertruck betaald en heb er nu 3 en heb 2 dragwagens en 2 driftbakken.. kan je dus allemaal in the summit winnen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
10 euro extra gelapt op marktplaats voor The Wild Run edition. Blijkt het een DLC code. Wel genaaid zeg... Want wordt gewoon aangeboden als Wild Run edition. Pfff
Beetje dom haha Games kosten nieuw 24,99 en 29,99 incl Wild Run.. Als ik de DLC los wil kopen vraagt PSN alleen voor de DLC al 29,99, wat een onzin.
PSN zijn de grootste afzetters die je maar kunt bedenken, ook PSPLUS is pure zooi, de free games zijn allemaal cheape butt games uit de Indie markt. Xbox LIVE IT IS!!!!!!!
Niet downen dan hè, iets met een gegeven paard etc.. Ik heb nu beide consoles met online abbo's en pluk van beide de leuke dingen er vanaf.