Episode 13 Spoiler Holy crap genoten. Ze zijn zo erg maar toch wil je dat ze winnen. Heerlijk. "We make the terror" en dan Claire die ook in de camera kijkt. Awesome.
Ligt het aan mij of gaan de verhaallijnen erg snel in het laatste gedeelte van het seizoen? Sommige lijnen lijken niet af, vaak krijg ik iets totaal niet mee en de nodige voorkennis van eerdere seizoenen wordt ook verondersteld.
Net seizoen 4 afgerond maar vind de serie nog steeds niet zo geweldig als dat vele 'm vinden.. Maar blijf vooralsnog kijken. Spacey is sowieso al een held in mijn ogen. @Kevf Viel mij ook erg op. Bv met Stamper en die Spoiler vrouw van die donor patiënt ging wat mij betreft wat te rap. Niet een heel erg interessant subplot maar het had er wat mij betreft op deze manier net zo goed niet in gehoeven.. Bij nader indien had het er eigenlijk helemaal niet in gehoeven. Hopelijk heeft het een rede voor in het hoofdverhaal
Wow. Wat..Een..Seizoen. Ik sta perplex. Beste seizoen tot nu toe. Iedere aflevering zat ik op het puntje van mijn stoel. Alle key scènes waren stuk voor stuk weergaloos, uitstekend geschreven, prachtig in beeld gebracht en kippenvel van het acteerwerk. Het laatste halfuur natuurlijk als hoogtepunt. Spoiler Edward Meechum... Ik vond hem zo tof! Nu weet ik hoe Game of Throne fans zich voelen.
Ook net seizoen 4 afgekeken. Eens met @Matrix, het was een erg goed seizoen Heb de voorgaande twee weken de eerste drie seizoenen gekeken, dit seizoen evenaart voor mij zeker seizoen 1. Laatste stuk was echt episch
Ook ik heb alles vanaf het midden van seizoen 2 gekeken de afgelopen week. Seizoen 4 vind ik toch wel de minste hoor. Spoiler Claire als VP vind ik ongeloofwaardig. Ook had ik veel meer verwacht van de Republikeinse kandidaat. Ik had gehoopt op een GOP versie van Dunbar. Conway overtuigt mij niet. Voor deze rol had je een echte Amerikaan moeten casten. Ik ben wel klaar met Frank en Claire eigenlijk, helaas betekent dat ook het einde van de serie.
Ook eindelijk bij met deze. Begin van S4 was slapjes, maar vanaf episode 4 werd het hard en eindigt het fenomenaal. Damn.
Extra vrij genomen voor HoC? Dtraks ook even beginnen, zin in. Hoop idd wel dat er een recap op Netflix staat