Jammer geen leuke dealtjes voor mij . Of is dat juist goed.... kan ik meer tijd in the Division steken
Had persoonlijk op meer korting op Fallout 4 en Metal Gear gehoopt. $30,- waren wel mooiere prijzen geweest.
MS killed lately echt met de GwG. Heel nice. Helaas heb ik beide titels al, maar ja...dat zal je blijven houden.
Waarschijnlijk één van de beste maanden van het Games with Gold programma so far. Sunset Overdrive is voor mij de eerste echte 'next-gen' ervaring (helaas één van de weinigen ook) en behoort nog steeds tot mijn favoriete XONE-games. Ook tof dat Dead Space naar BC komt, zeer ondergewaardeerd. Zou mooi zijn als de vervolgen ook BC worden.
Sunset staat al een tijdje op m'n wanted lijstje. Wolf Among Us was de enige Telltale waar ik niet echt lekker in kwam. Mooi nog een kans geven. Dead Space altijd al eens willen spelen, komt ook lekker uit dus.
Seriously? Wolf among us is voor mij persoonlijk de leukste Telltale game. ;-) Ach, wel leuk dat iedereen een spel anders meemaakt.
Dan weet je wat je te doen staat. Meteen opstarten en spelen. Het tutorial stuk was genoeg voor mij om volledig hooked te raken aan de game. Echt een zeer grote verassing deze.
vraagje bij het overzicht in de spring Sale staat : de Batman game voor xbox one, maar op de site zelf zie ik hem niet met korting staan ? ? kijk ik er nou zo overheen of staat ie er niet ? alvast bedankt
Tja, Sony heeft het gewoon slim gedaan. Eerst uitsloven, iedereen binnenhalen en dan de boel lekker laten versloffen!
Ja is apart. Als ik de price history bekijk dan staat er dat die goedkoper was van de 15 tot 23ste. En toen is die weer omhoog gegaan. Weet het ook niet precies.
Vind gek ik kan deadspace niet downloaden, omdat ik voor de 360 geen betalingsopties heb ingesteld. Maar op XONE games kan ik wel downloaden. Iemand meer met dit probleem?
Dat probeer ik net, maar dan krijg ik toch een venster dat er geen payment opties zijn ingesteld, en dat ik een CC moet toevoegen! Vaag.
Geen C.C. of pay pal aan je account gekoppeld @SHiZ NL ? Dan kan je het simpel gezegd gewoon vergeten.. Zelfs met de nieuwe dash update kan je dan nog altijd geen games downloaden. Het werkt zelfs niet als je wel gewoon xbox live tegoed hebt op je account..