Hier schrok ik gisteren Vooruitkijken is ook een kunst Aan de kant!! @ColdzeroNL En hier niet helemaal adequaat gereageerd door mij Was een leuk avondje gisteren!
Nog iemand zin om op deze natte vrije vrijdagmiddag een beetje te racen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Is er al bekend wat voor weer het tijdens de #paasraces gaat worden Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ownee, das waar ook. Kansloos elftal moet tegen Frankrijk vanavond. Ik heb elders verschijningsplicht
Denk het wel haha.. Ik neem dus aan dat het gewoon clear is. Vanaaf miss nog maar ff wat rijden.. ligt er aan hoeveel animo er is vanavond Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Yooooo! De race voor vanavond heeft volgens mij niet echt een briefing nodig. Boys hier weten wel hoe het werkt. Race 3 van vanavond begint 5 minuten later (21:10) omdat we na de laatste plaspauze ook weer 5 minuutjes kwalificatie hebben. Of mensen een resetknop aan hun stuur of controller hebben toegewezen moet men helemaal zelf weten. Kies je er niet voor en belandt je op de kop: pech gehad De weersverwachting van race 2 hangt af van hoe het op dat moment bij de KNMI is. Race 1 en 3 zijn droog. Ben zelf niet thuis vandaag maar heb wel de beschikking over Xbox + Pcars... maar moet de eerste race helaas met controller doen ipv m'n nieuwe stuurtje. Totaaaal niet geoefend ook (want, The Division), maar ik moet m'n worden van de startpost maar waar maken. De vrije training moet genoeg tijd bieden om competitief mee te doen
Als ik naar het scherm ga waar ik buttons kan toewijzen, welke functienaam is het resetten dan? Zo uit mn hoofd is de naam gewoon "reset" en is dat de view knop? Was laatst fors gespind, maar met die view knop werkte het resetten dus mooi niet. Zeker als je omdersteboven ligt met die klapsigaar is het wel handig ja. Kan iemand er iets meer over vertellen?