Eindelijk ff de DZ in geweest. Ff achter YoloCryingWalker en maat aangehold. Grappig, maar de enige reden waarom ik erin wilde (yellows) was wishful thinking. Die droppen amper heb ik begrepen.
Daarna nog ff solo in DZ1 geweest. Wat enemies gekilled, wat geloot, ff naar extraction point, ff omgeving checken, alles clear, ff signallen, wachten, der komt niemand, geen npc's en geen players, dus ik denk jay, I'm home free en als de timer op nul is wil ik mijn loot extracten en ineens van vier kanten players en wordt ik gewoon keihard ger@ped! Jullie ook een leuke avond jongens!
Later nog ff met Madd-1976 (?) mee gelopen op wat missions. Duidelijk wie de meeste ervaring en het beste wapen had
En ik had toch een aantal revives nodig
Om de een of andere reden ga ik veel onvoorzichter spelen als ik in een groep zit. Ook nu weer rewards van lik me vestje (nog steeds blues op level 30 ???). Kortom, ik heb het wel ff gezien.
Qua loot drops moeten ze nog maar ff langs Blizzard, want de end game is echt TOTAAL niet rewarding voor een speler. Ik wacht op de SP content (Tunnels?).
Maar al met al een gave game en ik ben vooral erg onder de indruk om in zo'n gaaf vorm gegeven NY rond te lopen!
Klik om te vergroten...