Gegarandeerd punten rijden vadaag zo te zien.. heeft het nog wel zin om deze race te rijden vandaag?? Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Maak er gewoon een pre-cup race van. Of eerst op Sakitto racen. Vind het niet zo erg om een race te missen maar Monza Short is een van mijn favoriete circuits. Weinig bochten dus het veld zit lekker dicht op elkaar. Gegarandeerd chaos! In ieder geval succes. Zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn om er een leuke race avond van te maken.
Uurtje voorgeslapen voor nachtdienst. Kom nu mijn nest uit om raceoverall aan te trekken. Haha, buienradar zegt voorlopig de komende uren droog.
Gaat goed komen: misselijk van de chocolade eitjes, toch meer deelnemers, droog weer en brak van de nachtdiensten, de perfecte raceavond
Race 1 was super.. -een paar foutjes toch een goeie race gereden en een battle tot de finish met Loyall er van kunnen maken, net geen P1 met 0.015 verschil Race2: Kudt Race3: ook Kudt Op naar volgende week met die ellende karretjes Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Alleen race 3 meegedaan. Door valse starts lange tijd mogen strijden om P4 tmP6. Toen ik op 6 reed, tikkie vanachter gekregen in bocht 1 en race was over. 9e geworden. Had meer in gezeten. Ook in de voorbereiding ging het van de week namelijk lekker :-(
Gefeliciteerd Loyall met de meeste punten! Zelf, ondanks 2 valse starts, een leuk avondje gehad. Elke race wel close met mensen gereden Ik zat tussen familie in met een mega kut setup qua scherm/stoel enzo en had een heeeel klein JBL audio speakertje om nog een beetje motorgeluid te hebben, dus al met al ben ik tevreden haha. Tot volgende week!