[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is iets wat ik niet had verwacht had eerlijk gezegd. Om een of andere reden had ik verwacht dat ze Souls meer gingen casualizen, respect dat ze dat niet doen. De game hoeft echter niet perse nog moeilijker te worden.

Man ik heb al moeite met het niet opgeven in Dark Souls 2 SOTFS. Deel 1 heb ik met plezier uitgespeeld maar ik heb echte moeite om in dit deel te blijven. Geen idee waarom eigenlijk.

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Je bent niet de enige kabuto ;)

Verder vind ik ook dat ds3 niet perce moeilijker hoeft te worden.

Je hebt leuk moeilijk en frustrerend onnodig moeilijk.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    2 wordt over het algemeen gezien als de mindere game, maar ik ben eigenlijk nog nergens in de game. Dus die tegenvallende dingen ben ik nog niet eens tegengekomen. Wat ik nice vind in de beelden van 3 is de duidelijk snellere movement en dat lijkt mij al echt een stuk fijner.

4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Het kan imo alleen maar beter worden dan deel 2. Lees dat er veel Demon's Souls vibes in zitten! Demon's is speciaal voor mij.
    Kijken na QB.. Zit te denken aan Ratchet maar kijken of ik weer zin heb in een souls

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb me altijd afgevraagd wat nou de echte verschillen zijn tussen Demon's Souls en Dark Souls. Wat had Demon's Souls dat Dark Souls niet had?

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Setting kwam overeen maar de sfeer vond ik intenser. De HUB is agezonderd en elke area is een wereld apart gelinkt aan Archstones in de HUB. Vanuit de HUB level je ook etc. Elke wereld (Archstones) is onderverdeeld in 3-4 (5?) area's met elke een bossfight.
    Je moet altijd terug warpen naar je HUB om een andere wereld te bezoeken.
    Verder zit er bv een tendency systeem in verwerkt. Dat verschuift door speelstijl en zorgt voor bepaalde speciale events etc. Je moet het maar even googelen.. Is best een interessant systeem. Wel tricky imo.
    De werelden zijn kleiner maar imo sfeervoller neergezet. Ook speelt erbij dat het mijn eerste souls was of überhaupt mijn eerste ervaring met zo'n soort game.
    De HUB keert terug en er schijnen veel invloeden in terug te zien. Maar het zal vooral Dark Souls zijn natuurljk.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem besteld! Mss komt ie wel een stuk eerder *fingers crossed*

Smok3y en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik vond juist de grote, levende, aan elkaar verbonden wereld van Dark Souls geweldig. Het HUB idee uit Demon's Souls is een van de dingen waardoor ik die game veel minder vind.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens! Dat was een van de briljante dingen aan DS1: vind je weer een shortcut; "oh, ben ik nu hier?!?" Wereld zat geniaal in elkaar!

Killamonkey vindt dit leuk.
  10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ow zeker, ik vind de verbonden wereld ook mooier hoor. Dark Souls is mijn favo souls game. Demon's had imo meer sfeer. Maar dat kan heel goed zijn omdat het mijn eerste souls was.
    Ook was dark er nog niet dus er was geen vergelijkingsmateriaal zeg maar ;) en Nexus was echt cool.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik vond de Nexus niet zo, maar het was sowieso interessanter dan Firelink Shrine.
    Ben sinds gisteren begonnen met Dark Souls 2, maar Majula is toch wel een veel mooier "hubgebiedje". Prachtig uitkijken over de zee. :cool:

Lijpe Mocro en Rienbu vinden dit leuk.
  12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Het liefde van Majula blijft hangen in mijn kop.
    Majula is idd een van de mooiste dingen van Ds2.
    Ik denk dat Majula de veste HUB's is uit de soulsborne serie voor mij.
    Hoop dat DS2 je goed bevalt man. Ben zelf er onlangs mee gestopt :mad:

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kwam alleen in majula puur om het levellen. Vond er verder maar weinig aan haha.

Doen jullie trouwens altijd de eerste playtrough solo?

Ik ben te slecht in de bossfights dus summon altijd andere spelers :p
    Anders was ik de DLC van bloodborne ook nooit doorgekomen. Zeker de laatste boss.

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Heb vanilla Bloodborne, Dark en Demons solo gedaan. Deel 2 deels wel en deels niet. DLC van BB hetzelfde.
    Ben er ook niet goed in hoor. Het hangt er een beetje van af of ik de bossfight cool vind of niet. Als ze cheap zijn dan Summon ik een speler. Dan wil ik er gewoon liever klaar mee zijn.
    Dat gezegd waren bijna alles bosses in BB DLC f#cking cool maar heb ik ze bijna allemaal met co-op gedaan.
    Ik denk dat ik misschien niet zoveel zin meer heb om uren te slijten voor een bossfight. Frustraties kunnen killing zijn :+

Lijpe Mocro en Smok3y vinden dit leuk.
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hehe, ik schijt ook altijd in mijn broek voor de bosses, terwijl de gewone gameplay me erg gemakkelijk afgaat. Was ook zo in BB, nergens problemen mee, maar bij sommige bosses zonk de moed me direct in de schoenen. Probeer het altijd solo, maar ga geen 20 tries doen. Als het kan summon ik ook een npc of player :)

Rienbu en Smok3y vinden dit leuk.
  16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Sommige bosses zijn solo voor mij niet te doen hoor.
    Bijvoorbeeld laatste boss van BB DLC.
    Ornstein&Smough en nog een paar.

Heb ook de tijd en het geduld niet meer om dagenlang vast te zitten.

Vandaar dat dark souls 3 voor mij niet perce moeilijker hoeft te worden.

Gakkie en Rienbu vinden dit leuk.
  17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Van mij ook niet. Moeilijkheidsgraad van BB vond ik prima. Tandje moeilijker op NG+ gaat mij ook nog wel goed af. Als het leveldesign goed is en de uitdaging eerlijk dan is het goed

Gakkie vindt dit leuk.
  18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Laatste boss van de BB dlc was echt niet te doen solo haha. Tering wat heb ik daar lopen schelden, uiteindeljk twee vrienden gevraagd om te joinen en dan is het een heeel stuk makkelijker.

Verder heb ik BB best wel veel coop gedaan, ook de Bosses. Dark Souls 2 heb ik bijna wel helemaal solo gedaan.

Met coop vind ik de soulsborne games een walk in the park, echt makkelijk. Daar mogen ze van mij wel wat op verzinnen.

Smok3y vindt dit leuk.
  19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vond die laatste boss van BB met zn drieën nog een bitch:+

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die regular? (dus niet van de DLC) ? Hmm, die twee heb ik solo gedaan en die waren dan wel weer goed te doen ...

Deel Deze Pagina