1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tablets

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Taab, 15 jan 2011.

  1. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds 2 weken de Galaxy Tab s 10.5%, echt briljant, haarscherp en super licht, natuurlijk ook zo'n overpriced cover erbij gekocht want dat vind ik wel straks staan ipv die grote 'goedkopere' covers, het past ook perfect bij mijn s5.

    Veel gedaan met de Samsung tab 2 7" maar dit is toch echt een grote overstap, vooral straks met de keyboard is het gemakkelijk tekst te bewerken en excel te gebruiken (wat ik nog al vaak doe).

    Nu moeten jullie even kijken op https://waytools.com/ , keyboard maar check uit wat voor een!!! Ik en aanhangsel hebben er ieder één besteld, helaas moet ik nog wachten tot eind maart. Werkt op zowel android als ois.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2015
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mijn ouders zijn op zoek naar een tablet voor wat op zoekwerk en een spelletje hier en daar. Nu Heb ik een aantal producten van Xiaomi waarbij ik de prijs/kwaliteit verhouding altijd fantastisch vond. Is de Xiaomi MiPad een beetje de moeite waard voor 220 +/- euro? Ziet er op zich erg goed uit maar voor een paar tienjtes meer heb je ook een ipad mini. Heb echt nul verstand van tablets.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  3. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik wil films van mijn PC overzetten naar mijn Samsung tab S, de films zijn in x264 formaat.
    Wat is een goed programma om de films om te zetten naar een bestand wat de tab S aankan?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Kan hij dat niet afspelen? Raar, want op mijn android telefoon kon het wel geloof ik.
     
  5. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja kan ie wel maar zijn een beetje grote bestanden. Tussen de 8 en de 12 gig.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oja, dat is inderdaad wel een probleem :+
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn zus wil dus een nieuwe Samsung tablet, en vroeg mij of ik wil kijken wat een goede is. Tuurlijk.

    Maar serieus, hoeveel van die dingen heeft Samsung nu inmiddels op de markt gebracht? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ze heeft nu de allereerste, wat moet ze kopen?
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat is het budget...?
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks, maar het is al niet meer nodig. Ze heeft een Tab A gekocht geloof ik. Bedankt in ieder geval :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de google Nexus 10 waarvan de batterij 'dood' is, vervangen lijkt mij niet zo moeilijk afgaande op YouTube filmpjes. Waar vind ik echter een batterij voor dit model en zitten er nog verschillen in de batterijen die te koop zijn?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt, tablet functioneert weer prima! Wil nu mijn tablet (google Nexus 10) verbinden met mijn smart tv. Ik heb begrepen dat dit kan via een hdmi kabel, over wat voor hdmi ingang beschikt mijn tablet, is dat micro hdmi? En waar vind ik in dat geval een goedkope/simpele kabel Hdmi --> Micro Hdmi, liefst in een fysieke winkel.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Remcom00 of iemand anders.

    Zijn er bepaalde chinese tablets die de overweging waard zijn?

    Ik. Heb al maanden niet opgelet of me ingelezen.

    Ik dacht te menen iets van Pipo als merk?

    Wil een paar 8 a 9 inch tablets inslaan voor thuis.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Pipo? 8)

    Krijg je straks een of andere gare clowntablet :+
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Haha, too soon @Jorrie ;-)

    Ik wil geen Samsung tablet, ook geen Apple (want die heb ik al). Ik wil gewoon 2 a 3 handzame tablets met een goeie processor en 3gb ram. Minimaal 1080p scherm en uitbreidbare geheugen.

    8 a 9 inch.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Tablets nodig om de kinderen stil te houden? :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ook, heb er al een paar maar ik wil ook een dedicated kodi remote en een dedicated Hue remote. Heb geen zin in meerdere Hue Tabs in huis.
     

Deel Deze Pagina