@Gakkie Nee bedoel echt die orphan of koss. Allejezus eerste deel gaat nog (nouja eigenlijk ook al niet) Maar als ie op de helft van zijn health transformed dacht ik echt "fuck this shit.... Zit nog te denken welke class ik ga nemen met ds3. Heb gelukkig nog 2 weken bedenktijd. Zal wel weer een knight worden Die paar mensen die de game al spelen via de japanse versie,wat vinden jullie ervan?
Ik zit ook te twijfelen over welke class. Ik vond BB stuk fijner, doordat het puur dodgen/rollen is. In DS1 heb de hele rit in een jurk gelopen omdat ik het anders veel te traag vond. Dat systeem (poise?) zit er vast weer in. ik ontwijk liever damage dan dat ik het incasseer! Ik heb echt nog NUL beelden gekeken. Dit soort games wil ik echt graag zelf exploren. Anders is het Wow moment al weg voordat je het beleeft hebt! Ik kijk uit naar de klaagzangen hier over twee weken (over onze frustraties)
Dark Souls III bijna uitgespeeld, maar ik heb gister wel een grote fout gemaakt... ik wou gisteren Dark Souls 3 online spelen dus ik heb de Japanse versie geinstalleerd, nu kan ik de game niet meer in het Engels spelen omdat de Japanse versie op patch 1.01 staat en Dark Souls 3 in het Engels nog op 1.00. Misschien wachten op 12 april of gewoon uitspelen in het Japans...
Beter dan Bloodborne en Dark Souls II. Maar misschien niet beter dan Dark Souls 1, want ik vond de wereld van Dark Souls 1 toch wat beter (imo)
Is de lengte van de game een beetje vergelijkbaar met ds1 en ds2? En hoe zijn de omgevingen. Veel afwisseling bijvoorbeeld?
De omgevingen is een beetje een mix van Dark Souls 1 en Bloodborne, er zitten genoeg afwisselingen, waarschijnlijk iets meer dan Dark Souls 1. En qua lengte, ik heb 45 uur op de teller met 2 bosses over (en nog genoeg te doen qua covenant dingen etc), dus daar zit het wel goed mee.
Als ie maar beter is dan Dark Soul 2 en minstens net zo goed als BB dan ben ik gelukkig misschien zo maar even verder met Dark Souls 2. Ben bij Iron Keep geƫindigd ongeveer.
Misschien al gezegd hier maar IGN zegt dus dat het de moeilijkste Souls is tot nu toe en het is alsof je Dark Souls herontdekt. Klinkt allemaal best sick.
Dat maakt me wel een beetje bang Heb ook de indruk dat er veel meer bosses in zitten dan 'normaal' ...
Ik kwam onlangs op Youtube een leuke interessante rubriek tegen van IGN. Een dude van IGN die voor het eerst Dark Souls speelt en het is de bedoeling dat hij het uitspeelt voordat deel 3 officieel uitkomt. Had niet gedacht dat het zo vermakelijk kon zijn om naar die video's te kijken, maar het is eigenlijk best leuk. Zeker omdat ik al die stukken zelf ook heb meegemaakt. Zijn reactie wanneer hij eindelijk O&S verslaat is echt grappig om te zien.
Reviews beginnen binnen te komen, goede cijfers wel. http://www.metacritic.com/game/playstation-4/dark-souls-iii/critic-reviews