Hoe neem jij je stream op? Als je het via de Xbox app streamed en dan op de computer opneemt (met bijv. Xsplit) dan is kwaliteit veel hoger dan wanneer je het opneemt via Twitch.
Dan moet je wel Windows 10 hebben om direct feed naar je pc te streamen. Maar kwaiteit is idd gewoon netjes dan.
Ik zat afgelopen zondag een beetje me eigen twitch te volgen tijdens het racen.. beeld van twitch bleef de heletijd hangen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Als dit geen spannende laatste ronde met een close finish is!!!!! Gelukkig hadden we samen die chicane geoefend. Rossi ging aan het begin van dezelfde 1e heat bij de chicane in dezelfde situatie net over het randje met zijn rempunt en schoot rechtdoor in de 2e muur van de chicane.. Ik dacht vooraf toen nog ff 1/1000000 sec, zal ik gemeen zijn en hem vastrijden op de muur door mijn snelheid aan te passen aan zijn snelheid zodat hij niet achter mij aan kon sluiten tijdens de entry van de chicane en hij gedwongen zou zijn om rechtdoor richting 1e muurtje te rijden. Uiteindelijk:"Naahh toch maar niet!!
Ah jammer, had wel verwacht dat iemand eronder zou duiken. Had vorige week tijdens de oefensessie al een 56.575, niet heel veel geoefend en zonder slipstream.
Dat was een prima tijd geweest Het was sowieso moeilijk te voorspellen wie waar stond. Tussen P2 en P8 zat minder dan een seconde.
Was gewoon via twitch, heb je niet veel vertraging met gamen als je het op jouw manier doet? Dus via de xbox streamen naar de PC en daarop spelen? Vanavond maar eens uitproberen dan.
Heb alleen een beetje geëxperimenteerd. Ik speelde toen wel gewoon op xbox/tv maar streamde het tegelijkertijd naar mijn PC. Stond dus op 2 schermen tegelijkertijd open en ik nam het dus op via de PC. Had alleen wel een gratis programma die het dan opnam tot max. 720p. Voor streams is dat prima. Heb volgens mij 1 filmpje op deze manier gemaakt. Dat was toen niet tijdens de race maar van de replay later. Toen zag het er zo uit: Let niet op de kutmuziek. Was even gaan zoeken naar muziek die je gratis mag gebruiken voor YT video's. Was even vergeten dat je ook gewoon via YT zelf er muziek onder kan zetten. Scheelt een hoop werk en het is nog een stuk minder kut ook.
Wat nou jammer?!? Ja, dat was echt een onnozele actie van mij. Wel de bocht minder gunstig aansnijden, maar niet het rempunt verleggen
Rustig maar. Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld. Hoe was de eerste cup race met stuurtje overigens?
Stuurtje was chill. Al was ik minder constant dan ik had verwacht, daar moet ik nog wat aan zien te schaven.
Minder constant dan met een controller ook? Want daar gaat voor mij de meeste tijdswinst liggen denk ik.
Ik begin nu pas een beetje aan de rij-eigenschappen van de Ginetta te wennen. Wat waggelt die auto toch bij gewichtsverplaatsing, bijna een 2CV deux chevaux. Eerst maar de Rookie klap-sigaren races afmaken en dan serieus oefenen met de Ginetta.