1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Risico van de Darkzone, simpel. Je kan precies hetzelfde terug doen, dat weet je he?
     
  2. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Nou, ik ga hem ook eens erin doen. Mensen op PS4 die hier actief op spelen? :rolleyes:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gisteren een HE AUG A3 Para XS gekregen met headshot damage, crithit chance 8% en damage buff als ik lagere health heb. Behoorlijk monstertje! Tnx Finch :)
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga met enige regelmaat wel rogue, maar ik schiet heel weinig mensen neer bij een extraction. Als ik het al doe, is het vooral in de hogere DZ gebieden, omdat de loot dan beter is. Gisteravond 2x manhunt geweest door gewoon iedereen neer te knallen die ik tegenkwam :D. 2x overleefd, al was het wel kielekiele. Maar dat opgejaagde gevoel is gewoon tof.
     
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Uiteraard .. maar als je level nog dusdanig laag is omdat je gewoon niet het juiste spul hebt zijn dat soort acties kansloos
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als ik in een vol groepje zit en we willen vervolgens uit de dark zone na het extracten en een solo speler denkt vrolijk zijn gele pakje aan onze helikopter te kunnen hangen, dan schiet ik hem gewoon 1 keer. Gaat hij nog niet weg, dan is het maar rogue gaan.

    Wat wel irritant is, zijn gasten die echt speciaal naar extractions toe lopen om daar te hopen om goede gear af te pakken
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is natuurlijk vervelend. Absoluut.
    Maar kansloos ben je zelden. Gebruik je skills, je Survivor Link bijvoorbeeld.
    Heal met overheal. Pulse met Crit.

    Zorg voor bijvoorbeeld een Vector (blueprint te koop in BoO voor Phoenix Credits) en een fatsoenlijke secondary.
    Probeer met 2 of 3 mensen te lopen, dan ben je sowieso veiliger.

    Roep bijvoorbeeld bij DZ01 een extract op, maar loop door naar de volgende.
    En gek genoeg is het vanaf DZ04 rustiger. Minder andere Agents op straat.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Is dat zo? Als je bij een extraction point de heli roept kmt ie automatisch op alle punten ?!??
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, maar ren dan door naar een ander, en roep 'm daar ook op. Spreid je kansen. :p
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ah, dacht al. Maar goed, dan ziet ook iedereen dat hij daar weer wordt opgeroepen. Levert wel leuk verkeer op ;)
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Oh das inderdaad een slimme zet... Heb nu alleen de Midas nog maar en de rest allemaal paarse gear...
     
    Rivanov vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, je moet gewoon opletten bij een extraction. Staan er mensen zonder geel ding op hun kont? Grote kans dat ze erop uit zijn om jouw zooi te pakken. Book it. Zie je mensen in en uitzoomen en rondlopen? Grote kans dat ze kijken of je solo bezig bent en of ze jouw shit kunnen pakken. Book it. Zie je iemand wegrennen van een division tech kistje? Fuck hem en laat een shotgunner hem afschieten en help hem lekker niet.
    Zie je iemand moeite hebben met een boss? Kan je hem/haar (of een groepje) helpen. Weet alleen dat de kans groot is dat je een kogel in jouw reet krijgt geschoten nadat de boss dood is.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    NA, de DZ kan me voorlopig gestolen worden. Wel ff klaar met TD. Wacht op de SP DLC. Kan wel uren DZ gaan farmen of die Dailies (paar keer gedaan), maar het is allemaal erg marginaal en al helemaal niet rewarding. Een adventure mode (PvE) ala Diablo UEE zou de game goed doen. En dan de DZ echt gaan richten op PvP, iedereen happy. Verplichte PvP zuigt ALTIJD :rolleyes:
     
    Rivanov vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Rivanov en Korkss vinden dit leuk.
  15. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    LOL:lol: moet ie echt wachten van je en dan zijn eigen virtuele helikopter oproepen?
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nou helemaal goud dankzij blueprints kopen en crafte. Jonge jonge wat dropt er weinig geel/goud. Nu level 47 in DZ. Nog ff dan kan ik daar weer blueprints gaan kopen. Als ik op drops moet wachten was ik nu nog paars geweest -_-
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, echt een belachelijke drop rate. Hopelijk wordt dat beter met de expansions ...
     
  18. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Had gisteren m'n eerste gouden loot (gejat door een rogue speler te killen) met net lvl 30 en dz 34, maar ik kwam bij de extraction niet in m'n eentje door een groep van lvl 32 NPC's heen. Toen ik zelf gekilled was en terug liep om m'n drop te halen werd het spul gejat helaas :9 Nu nog steeds alles paars.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als ik toch gewoon lekker minding my own business doe in de DZ en die gastjes je met 4 man ubersterk af gaan staan knallen bij de heli, of bij de ingang, of wat dan ook, dan noem jij dat vrijwillige PvP ? 8) Feit is dat de DZ vol zit met gastjes die denken leuk te zijn en/of zich stierlijk vervelen. Voor een puur PvE player is er daarom weinig te halen ...
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben nu lvl 34 volgens mij en heb zojuist een HE wapen gekregen, ACR met prima stats. Had alleen nog een HE mod gekregen. We namen eerder op de avond iemand mee die echt net lvl 30 was geworden. Die had binnen 1-2 uur al 3 HE items. Loop ik daar een beetje achter, te balen... Ach dat heb je met de random loot. Zit nu te twijfelen voor welk item ik als eerste een blue print ga halen...
     
    Pride vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina