1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja. Je handjes de lucht in steken en denken mijn chopper te kunnen jatten? Nope, je gaat je groene rommel maar later extracten. Het was ook maar een enkel voorbeeld, maar wel laatst iemand afgeschoten die kostte wat het kost zijn zooi wilde extracten terwijl wij uit de dark zone wilde gaan. Granaat naast hem gooien. Paar keer op hem schieten. Niks deed hem wat. Lijken mij genoeg waarschuwingen om weg te gaan.
    Ja, het zou wat mij betreft wat meer mogen gaan naar craften als supplement en meer drops in het algemeen. Gele stralen uit de lucht is altijd leuk om te zien en craften voelt niet rewarding. Alhoewel ik de afgelopen tijd toch best wat high end drops heb gehad.

    Ik bedoel dat er niks verplichts is aan de dark zone. Er valt zeker wel voldoende te halen, maar dan moet je dus zoals @Graveheart al zei wel in een groep zitten. Dan zijn die problemen een heel stuk minder aanwezig en dan is het daarna ook nog leuk een beetje knallen met z'n allen in de party.

    Kijk, ik snap echt wel waar je het over hebt. Het probleem is alleen dat de dark zone een lawless zone is waarin niemand restricted is om zich aan morale regels te houden. Ik vind het qua fun echt ontzettend leuk als je een server hebt met rogues. Wil je rustig farmen in je eentje? Ja dan is er weinig te zoeken op dit moment. Er zullen altijd gasten blijven die zelf pas fun hebben als ze dat van anderen volledig de grond in stampen. Als ik iemand moeite zie hebben in de dark zone, dan team ik met ze voor een tijdje. Ik zou er zelf echt geen plezier uit halen om een checkpoint af te dekken in DZ 1 of 2, maar blijkbaar zijn er mensen die dat dus wel hebben. Zonder regels zijn er aardig wat eikels in de wereld :+ psychologisch gezien wel interessant die dark zone.

    Vector of AK/Liberator zijn goede beginwapens. Daarnaast gear blueprints zodat je die een paar keer kan craften. Op dit moment is een verdeling van 3 gear pieces firearms en 3 op stamina de makkelijkste build.
     
    Pride vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    *beeld zich Trailer-Voice-Guy in*
    In a lawless world ...
    Where no-one ...
    Has to follow ...
    RULES ...
    RESTRICTIONS ...


    Staring : @Maddmonkey ... @Graveheart ... @SHiZ NL ...

    The Division : No Fucks Given






     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    And @bulletproof010 who's been so lawless his backpack crashed his game.
     
    Gakkie, Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als jij je eigen dingetje wil doen, moet je lekker in de veilige PvE area blijven.
    Feit is en blijft dat de Darkzone risico's heeft. Dat weet je, en je stapt moedwillig zelf naar binnen. Niemand dwingt je.

    Je zegt het zelf al, een pure PvE speler heeft er weinig te zoeken.
    Wil je echter wat spanning en sensatie in de game, dan is de Darkzone de place to be. :)
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... featuring the Stoner Pidgeon ...

    Indiana Juan and the Hunt for Forgotten Backpack.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Benieuwd of ik de game oooooit nog kan en wil aanzetten. :+

    Heb zoveeeel poeniecredits misgelopen... Zoveeel high end division tech misgelopen...
    Eer dat ik weer kan spelen zijn we denk een weer een week verder.(waarschijnlijk langer)
    (Bijna)Iedereen heeft zich in de tussentijd kapot gefarmed met die exploits.(lees : iedereen heeft dikke high end gear en wapens)
    Nee het is op deze manier niet leuk om dan "achter de feiten" aan te lopen dankzij ubisoft.
    Als ze gewoon goed hadden gecommuniceerd over deze bug/glitch dan hadden er iig een stuk minder mensen last ervan gehad. |:-

    Zie mezelf ook niet de seasonpass of dlc halen voor deze game en dat is zeker niet alleen door die backpackbug....vind zelf de content ook maar matig die nu in de game zit.
    Hopelijk brengen de incursions daar verandering in.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klopt helemaal. Ik mis dus ook PvE end content. Niet zo erg overigens, nog veel te spelen en DaS3 rammelt al aan de poort :)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kut credits inderdaad.

    Man, jij kan de DarkZone in. Hebt meer speeltijd als de gemiddelde spele en hebt, naar alle waarschijnlijkheid, zo High End gear. Klinkt allemaal als : "het-is-niet-eerlijk-dat-andere-nu-beter-spul-hebben-als-mij" ...

    Dat het een slechte zaak is van UbiS(ch)oft mag duidelijk zijn. Mensen die buitengesloten worden en niet kunnen spelen en daar 0,0 over horen is ... zorgwekkend. Ik ben voornamelijk aangewezen op PvE maar daar is in je eentje echt geen moer aan. Dat matchmaking maakt het af en toe leuk, mits mensen gelijk zijn aan je eigen level. Heb al genoeg mensen een Level 24 missie zien proberen op Level 19 :mad:
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoe bedoel je glitches en backpack bug? Ik heb helemaal niet geglitched in deze game of echt zitten farmen op Phoenix credits. Gewoon de dagelijkse hard missies ( 2 ) en heb in totaal pas 3 keer de challenging gedaan. je zal inderdaad wel iets achter lopen maar net als andere RPG's is dit gewoon in te halen....

    Edit: hoezo mensen die worden buitegesloten? Heb ik iets gemist haha?
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Laten we eerlijk zijn Bullet, zodra Massive/Ubischoft de boel fixt, speel jij weer gewoon.
    Tenzij er Trials is. Schade inhalen is een kwestie van een weekendje spelen of een avondje farmen.

    Gezien ze aangegeven hebben te weten waar de fout zit, gok ik dat je snel weer kan spelen.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja ... maar ... geen Raid = niet spelen. Dat heeft ook goed uitgepakt destijds met Destiny.


    :+
     
  12. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Vergeef me, want ik ben echt nog een division-noob (1 extraction gedaan in de level 14 darkzone tot op heden), maar zit er dan een max aantal items/personen die op één heli kunnen extracten of zo? Of werkt het je op een andere manier tegen? Als je er daadwerkelijk last van hebt snap ik het. (anders in het geval van een voor jouw team ongevaarlijke meelifter wat minder, maar het blijft de dark zone he?:+)
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    4 pakjes per heli is de max ja.
     
  14. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Aha! In dat geval: Carry on en schiet die gasten af als ze dichtbij komen:thumbs:

    (blij dat ik het dan nu alvast weet:+)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog iets wat ik niet wist ...
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Altijd goed om iets bij te leren toch, ook al is het met games. :)
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe kun je zien welke missions je op hard hebt gehad ....
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Beter geen release op de 8 april of 12. :p
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan je ook high end backpacks in incursions krijgen :+?
     

Deel Deze Pagina