Die HC in de onderste rij? Hmm, waarom doen ze die legendary's precies terug dan? Oh en Just do it emote is wel geniaal Yesterday you said tomorrow!
Prima, maar waarom terughalen? Worden de stores dan ge-update of zijn het drops? Zijn de oude versies te upgraden? Mja zal wel Opzich komt er best wel veel terug. Alleen weinig nieuwe content wat zonde is.
Zou goed kunnen, weet ik niet zeker. De meesten hebben die oude wapens al lang weg gegooid. Wel erg blij dat infusen nu 1 op 1 is En meer vault space.
Serieus hahaha? Dus ik kan mijn LDR met double down gewoon upgraden En mijn longbow, shadow price, Tdyk Zit nu even de stream terug te kijken maar om wat meer informatie te krijgen. Ben ik even blij dat ik niet onder de meesten val dan
Ik ging even reddit openen. Mocht iemand nog een pakje hebben voor de Lyudmila of de arminius: god rolls are here now... holy shit
TL;DW No HUD option New Faction Armor Sets New Emotes New ships New sparrows More vault space (three tabs instead of two) Taken Winters Run gives new Taken looking weapons (Taken Shotgun was the only weapon seen) but operate normally New paths to gain 335 gear (ToO, Exotic Engrams, IB, Strike Exclusives) Kings Fall: Normal drops 320. Hard drops up to 330 (hot fix will be applied to HM getting the drops to 3335 Bungie will let us know when its live) Increased Reputation Gain Sterling Treasure - Is a treasure box which offers a Guaranteed item and up to three Possible items. Ways to get it - One each week from Post Master, Completion of lvl 41 (PoE), first completion of weekly crucible activity (NOT bounty) OR purchase with Silver (Another Pic) Chroma - Used to change look of weapon and armor. Select few colors, only obtained from Sterling Treasure Infusing items now OVERRIDES the weaker item! (AKA 100% infusion) Some Y1 weapons can now be obtained via Legendary engrams Armor sets: Spektar Armor set (Tron looking design) (From Sterling Treasure) Desolute Armor - Collect all amor sets and you’ll look like a Taken. Also grants free Taken Shiver (emote)when all armor have been collected (From Sterling Treasure) DID SOMEONE SAY TAKEN SWORD?!
Ben nog niet echt onder de indruk, maar ik ga zeker Destiny weer even opstarten na 12 April. (Nadat ik de Incursions in The Division heb geprobeerd, natuurlijk.)
Ik had nog een Arminius order, heel fijn. Vond het wel weer een prima streampje zo, vooral blij met de Elaine kick emote
Voor een "gratis update" is dit niet verkeerd vind ik. Kan niet wachten tot ik een ldr of een longbow in mn bezit heb Vind het ook wel fijn dat er nu meerdere manieren zijn om max light te halen. Alhoewel ik totaaal geen fan ben van POE denk ik toch dat ik er wel ff plezier van zal hebben. ALLEEN WAAAAAR ZIJN DE NIEUWE EXOTICS??? Had echt gehoopt op de shinobu's vow armpjes voor de hunter
Ja, dat die nog steeds MIA zijn vind ik raar. Zelfde als die Scout Rifle die in de vorige DLC zou zitten.