Voor zover ik kan herinneren niet. Eerst niet helpen. Daarna werden ze gevonden door die gasten en deed daryl wat om ze te helpen. Dat meisje kwam te overlijden, daryl was nog die vragen aan het stellen over hoeveel walkers/mensen heb je gedood. Weet niet precies meer hoe ze hem achterlieten, maar volgens mij gewoon onder het mom van survival.
Nog een week tot Something to Fear. Deze EP kw weer langzaam op gang maar heet dan ook The Calm Before
Dat einde van aflevering 15 ... Spoiler Zou Daryl dood zijn? Aangezien Dwight: "You'll be alright." zegt denk ik eerder dat hij in zijn schouder is geraakt. NOG EEN WEEK WACHTEN. OMG.
Aparte aflevering, maar wel tof. Einde schokkend, dus kan niet tot volgende week wachten. Preview zoals altijd gezien, maar mijd die maar als je niets wilt weten. Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Spoiler Hoe vaak geen ze nog in de show dezelfde truc doen. Lopen door het bos in een discussie en dan opeens mensen die een wapen op ze richten. Wist precies wat er ging gebeuren.
Spoiler Er moet ook meer gebeuren op open terrein vind ik. De aanval op Alexandria eerder in het seizoen was een welkome afwisseling, maar eerlijk gezegd ben ik die bossen een beetje zat. Volgende week in elk geval de seizoensfinale. Het lijkt een gevalletje shits about to get real te worden.
Sja, dat einde. Ik kan wel raden hoe dat verder gaat. Ik zou het zonde vinden, maar doe maar GoT stijl.
Tja deze serie blijft qua originaliteit en zulke irritatie momenten waardeloos en herhalend. Maar toch blijven we kijken om de een of andere reden.
Jup, deel dat @RaouLioo. Het is gewoon simpel vermaak, veel mensen kijken het, waardoor je dan altijd wel wat om te lullen hebt. Ook een beter alternatief mist met zombies. (daarnaast vind ik altijd wel lastig om te stoppen met een serie als ik eenmaal ben begonnen met kijken).
Zelf vind ik het nooit zo lastig om te stoppen met een serie. Breaking Bad bij aflevering 6 van seizoen 2 afgezet. Vond er niets meer aan en vooral het acteerwerk irriteerde ik me aan. De stijl ervan was soms moeilijk te peilen. TWD kan ik niet laten liggen vanwege de naderende seizoensfinale o.a.
Spoiler Zoals je ziet krijgt ze een miskraam, dat is wel duidelijk na het einde. Geruchten op internet gaan inderdaad over wat jezelf al zegt, een zombie baby, maar een die haar van binnen op eet waarschijnlijk.