Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is niet waar, lees onderstaande nog eens:

Meer power wat iig deels al wordt gebruikt voor VR en waar aparte games voor komen met een beperkte bc naar de 'oude' ps4.

2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Dat had ik ook gelezen maar ga ervan uit dat de "downgrade" dan vergelijkbaar is met wat we nu zien op huidige ps4.

Het zou zeer kwalijk zijn als je echt performance verschillen gaat merken tussen beide consoles. Ik kan me niet voorstellen dat Sony dat risico durft te nemen. Ikzelf zou me in ieder geval behoorlijk genaaid voelen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Man wat een rare ontwikkelingen allemaal zeg. Juist van Sony had ik het nog lang niet verwacht, kijk wat bepaalde developers met die hardware weten te doen, limiet is nog lang niet bereikt.

En dan wilde ik gvd bijna, vlak voor Uncharted 4 een PS4 gaan halen. Ik kan via Marktplaats een gebruikte PS4 voor 245 euro krijgen en die verkeert in uitstekende staat. Een erg mooi prijsje, maar misschien kan ik nu juist beter wachten op E3. Want dit lijkt niet meer om vergezochte geruchten te gaan en om heel wat meer.

Als het allemaal wel waar is dat de GPU 2x zo sterk is, betere CPU en Q1 2017 uitkomt...ben ik heel benieuwd hoe Sony het gaat aanpakken en of mensen hier wel meteen voor te strikken zijn. En uiteraard ben ik zeer benieuwd wat Microsoft gaat doen, anders worden die verschillen wel akelig groot. :) En Nintendo.....wat gaan zij doen?

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Tsja, kan nog wel een jaar duren voordat ie op de markt komt. Ik zie het allemaal wel, ben toch PC gewend waar dit normaal is, heb er geen enkel problemen mee dat ze een betere versie maken, zo lang alles maar op de oude PS4 te spelen is.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De dude op NeoGAF die schijnbaar betrouwbaar is aan de reacties te zien zegt Q1 2017. The Know (gasten van Machinima) zeggen zelfs holiday 2016.

Een ding is zeker, dit gaat geen standaard E3 worden. :)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Meh, dat wordt elk jaar gezegd en elk jaar valt het tegen. Ik zie ook niet in dat de reveal van de PS4K nu echt spectaculair gaat worden. Maar goed, ik hoop dat ik niet gelijk heb :)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mee eens

Zie ook niet waarom een PS4k slecht zou zijn. Sony gaat er echt wel voor zorgen dat alle games ook op de PS4 gewoon speelbaar zijn want anders graven ze hun eigen graf. PS4k is dan voor de mensen met een VR en die games op "high settings" willen spelen. Sowieso zullen de games de komende jaren nog wel eerst met de PS4 als hoofdplatform worden gemaakt en dan gepoort worden naar de 4k

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    VR is natuurlijk wel botertje geil en al een mooie reden om te upgraden.

No Man's Sky met VR :eek:

AnubisNefer en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    4k boeit me niet, heb ook geen 4k display en ben ook niet van plan dat op korte termijn aan te schaffen, maar betere graphics op full hd juich ik toe. Hoop dat je dan normal ps4 graphics hebt (de standaard) en extra/ultra voor de ps4k ... Ga ik hem gelijk halen. Ik bedoel 400 euro voor 2 jaar gamen, de ps4 heeft zijn waarde al dubbel en dwars waard gemaakt ...

Tim vindt dit leuk.
  10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Voor mij is de ps4 alleen Destiny geweest. Dus 460 euro voor 1 game. ;-)

Mallakai, fredfenster en Servantes vinden dit leuk.
  11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik voel een aankondiging morgen aankomen van Sony.....:+

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zet vast 399,- opzij :D

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En als dat echt zo is, dan annuleer ik de ps vr... ;-)

Als er een nieuwe console komt voor juist de vr ondersteuning, dan kan ik het niet laten om alleen de ps vr te bestellen.

En om nou 800 euro uit te geven voor alleen vr, nee. Ik doe al niks meer op mijn ps4 sinds november 2015.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoezo morgen precies dan?

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    1 april....

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1202462

... jezus.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja daar gaat het de laatste 2 pagina's over. :p

Rampage vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oooooh ach natuurlijk, haha. Nee ik dacht dat er misschien iets gepland stond ofzo, waarvan ik niet wist. :)

Twee interessante video's om te kijken, speculatie video's of course, maar deze gasten weten eigenlijk altijd wel waar ze het over hebben. NXGamer en Jack Frags.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gewoon om weer M$$$ te kloten.

HAR HAR :lol:

AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Puur PR praat of gaan ze gewoon echt niets doen?

Phil Spencer:

"I’m not a big fan of Xbox One and a half. If we’re going to move forward, I want to move forward in big numbers," Spencer said. "I don’t know anything about any of the rumors that are out there, but I can understand other teams’ motivations to do that. For us, our box is doing well. It performs, it’s reliable, the servers are doing well. If we’re going to go forward with anything, like I said, I want it to be a really substantial change for people – an upgrade "

Ben (nog) geen fan van diit hele gebeuren. Het gaat allemaal te vlot en het is nog niet eens echt nodig. Niet zo lang geleden zou Nintendo de enige zijn met nieuwe hardware tijdens E3, nou dat is ineens snel veranderd. Daarnaast had ik graag die Uncharted 4 goodness willen spelen in mei, maar nu ga ik toch echt eerst E3 afwachten. Als het allemaal klopt en het is niet alleen voor 4K films en VR en juist ook voor games in het algemeen. Dan moet ik denk ik maar wachten en de PS4K halen wanneer die eind dit jaar mogelijk uit komt. Zo niet, dan haal ik mooi tweedehands een PS4tje via MP.

Deel Deze Pagina