Ik zie jou glijden als een malle ... vervolgens vliegt zo'n enemy keihard tegen het plafond aan ... Wel leuk. Komt level 30 in zicht (nog 1 level te gaan) ... patchen ze die farm. Stelletje homo's.
Ja, echt klote! Heb er zelf gelukkig geen last van gehad. Ben nooit in de buurt van high end gear gekomen, dus dat helpt
Hij is bij mij wel al een stuk of 5 keer gecrashed net nadat ik de laatste boss heb gekilled van een mission. Iemand anders hier ook last van? (PS4 versie)
Vond wel lachen @Rampage om jou samen met @Maddmonkey door de levels heen te vlammen. Kamer leeg, rennen rennen rennen naar de volgende kamer. MAdd en ik erin, BLAM BLAM kamer leeg. Waldo komt vervolgens binnen na het checken van de in de in de vorige kamer verkregen loot. WTF alles dood, ooooh maar wel dikke loot even checken. Repeat x 150!
Daarom, het was lachen gisteren. En bijna 30, dus DZ is in zicht!! Gaat nog leuk worden meneer de moppersmurf
We will be deploying a fix in update 1.1 on April 12th that should resolve instances of the infinite loading/backpack issue. Due to this fix requiring a client patch, we cannot deploy it at an earlier date. We thank you for your patience. (@bulletproof010)
Voor mij is de game afgelopen bij deze. Zal m mischien nog een enkele x opstarten maar aangezien er waarsch ook een maand na de fix de dlc er is.. En ik totaaaaaal niet de behoefde heb om Ubi nog geld te gaan geven voor dlc van deze game die ik dan onderussen 4 weken niet heb kunnen spelen. Zie ik er totaal geen nut meer in om met deze game verder te gaan. Het waren een leuke 100 uur 12 april lekker destiny tijd voor deze jongen.
Details van de eerste, gratis, incursion update: Maw, alleen voor de echte die hards. Gear levels? Destiny anyone ???
Tja, dat hoort nu eenmaal bij het type game..... En echte die-hards valt reuze mee hoor, alleen zullen die het eerder kunnen spelen dan diegene die maar 1 of 2 avondjes in de week de game spelen. No problem.