Ik doe wel mee vanavond.. kan ik gelijk pcars dash uit testen op de iplat Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verdorie, springt de kat op de xbox en drukt met z'n poot de box uit. Kon de race niet meer joinen, daarna maar ff time attack gedaan om te oefenen.
Hoorde in de wandelgangen al dat 1.11 makkelijk mogelijk moet zijn voor het middenveld. Dus ik moet nog aan de bak als ik niet weer laatste wil worden
1.11 is oa door wiethok gereden. Das geen middenmoot ;-) 1.12 laag wel. Ik reed gisteravond nog ff in een zelf opgezette race en reed vrij constant 1:12-ers. En als het vanavond regent, komen de lui die geoefend hebben bedrogen uit.
Heb er ckers zin in.. heb nu die pcars dash op ipad staan.. is wel handig.. live timing van elke sector van iedereen in de lobby en kan er screenshots van maken Mijn snelste race ronde was vandeweek een 1.11.3xx Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Pcars Dash.. is 6 euro maar zit nog meer in dan alleen live timing Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk