Zeer zeker! Voor de serie zou ik het zelf niet doen, die zal ik nooit meer kijken tbh. Maar qua gameplay is het zeker leuk om nog eens te spelen. Wat laatste collectables en andere keuzes. Het was qua gameplay wel wat te weinig naar mijn beleving. Had het liefst dat ze ipv de serie meer gameplay hadden gegeven maar heb respect voor de keuze en experiment. Het is zeer goed uitgewerkt. Toffe game! Blij dat ik 'm gespeeld heb. Iets te karig voor de volle mep maar zeker de moeite waard. Op naar Dark Souls 3
Nouja, ik weet niet hoe lang de serie duurt maar dan blijft er toch weinig tijd voor het spel zelf over, dat is wel wat jammer
Dat valt mee hoor. Het had meer gemogen uiteraard maar het aantal speeltijd word goed gebruikt. Alleen naar het einde toe zijn er keuzes gemaakt waar ik niet zo'n fan van ben in SP games. Maar dit past wel weer goed in het verhaal. Serie is 4x 20 minuten
Er zijn redelijk veel mails etc te vinden die je kunt lezen, dat zal de speelduur ook opkrikken. Ik heb ze niet gelezen tbh
Lijkt mij een beetje te kort voor een 70 euro spel. Wacht wel dat ie ietsjes goedkoper is online verstuurd via Tapatalk
70 is sowieso erg duur. In de winkel zijn ze normaal toch 60? Dat is dan nog aan de prijs voor zo'n game vind ik. @Niels_x360 Dat klopt! Erg verslavend
weet iemand waar QB op dit moment het goedkoopst is? wil t liefst fysiek exemplaar met de Alan Wake DLC's
Yourgamezone is inc. Alan Wake 52.99 euro http://www.yourgamezone.nl/epages/Y...roducts/26795&ViewAction=ViewProductViaPortal