[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een neger?

2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Plottwist, ze heeft stiekem sex gehad met Morgan!:lol:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt, maar we hebben wel gekkere dingen gezien in deze serie. Geen idee wat de producers gaan doen met het vervolg van deze scene in de seizoensfinale.

Die seizoensfinale word angstvallig geheim gehouden en van de geruchten op internet kan je maar één ding zeggen: Het kan nog alle kanten op gaan. ;)

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    WAT EEN FOKKING SLECHTE FINALE.

Hoe halen ze het in hun hoofd om #100, de meest besproken en iconische gebeurtenis in the Walking Dead, zo te verkrachten. Dit was echt heel slecht. Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt. De FB pagina gaat ook los met negatieve reacties[/spoilers]

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Negan is epic. Was een langzame episode, maar het einde was epic. De cliffhanger is kut, ik zet mijn geld op Eugene. Glenn laten ze denk ik lopen en ik denk dat ze het niet aandurven een major character eruit te gooien.

Geen idee over de comics trouwens, iemand die me spoilervrij (wat ik weet staat hierboven) het verschil kan uitleggen?

Oh, en Trevor :lol:

Laatst bewerkt: 4 apr 2016
  6. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Ik denk niet zo zeer dat er een verschil is, maar meer dat de cliffhanger zo kut is dat je nu tot september/oktober moet wachten op wie er uit gaat..
    Dit terwijl issue 100 van de comics heel duidelijk is qua character kill.

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Juuuuup. Goede build up dat vond ik dan wel.
    ookal was ik al gespoild over wat ging gebeuren, vond ik zeer lame dat ze niet showen wie geslapt werd.

Nu weer wachten, maar eerst GoT <3

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik denk:
    Eugene, die heeft van iedereen afscheid genomen en de writers vertelden in the Talking Dead dat ze naar Lost hadden gekeken. Eugene stapt de RV in met de afscheidstune van Lost. Blijft wel lame dat we een hele tijd moeten wachten, dan is de sensatie en regeling er helemaal af. Nu ben ik nog stoken door Negan...

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk het ook. Maar dan ben ik klaar met deze serie

Ik denk Eugene omdat ze hem met opzet die blueprints om kogels te maken aan Rick hebben laten geven. Dan kunnen ze zonder hem nog kogels fabriceren. Ik hoop het niet. Glenn of Daryl anders ben ik klaar

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een laf einde zeg.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Time kwam ook nog even langs qua muziek.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Is het klaar? Ik begin namelijk net met de serie.

13. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Ze hadden beter af kunnen sluiten met Rick Astley... Om ons ff allemaal te Rick-rollen.. :+

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wachten nu op het volgende seizoen, dat komt ergens in oktober.

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Meer verwacht van het deze episode, maar dat is wel vaker met deze serie.

Dikke pluspunt is sowieso Trevor!

16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Aaaaaaaaah Trevor... Daar kende ik hem dus van :p

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat een schijtepisode:
    Je kan zo niet eens gokken wat er aan het eind gebeurd. Mijn hoop is dan ook dat ze voor S7 wel de comics volgen, anders is het wachten helemaal voor niets geweest na deze laffe seizoensfinale.

Vraag me trouwens ook af hoe ze zich hieruit gaan redden, ook daar kan je nog 7 maanden op wachten. Hoop wel dat het een major personage is.

Feit is wel dat Negan dus een blijvertje is voor de komende seizoenen. Dat beloofd niet veel goeds. Erger dat de governor werd er al op internet gezegd.

EN DAN LATEN ZE ONS GODVERDOMME HIERVOOR 7 MAANDEN WACHTEN. :mad: Echt, behoorlijk pissed voor iemand die fan van het eerste uur is en ook de recente geruchten rond de comics volgt.

18. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Volgens Negan moest het oog van Carl eruit gesneden worden en gevoerd worden aan Rick als ze zouden schreeuwen. Die twee kunnen we dus afschrijven. Verder had Negan het over een 'hij', waardoor de vrouwen afvallen. Ik ga voor Abraham aangezien hij in de aflevering begon over kinderen en eindelijk zijn vertrouwen uitsprak in Eugene. Het antwoord laat helaas nog wat maanden op zich wachten.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit is ook de meest gelikte theorie op moment. De hints zijn er wel, de zekerheid pas in oktober. Negan zegt ook dat hij het goed op neemt die eerste slag, Abraham is ook de enige die niet bang is of ziek lijkt. Ik denk ook dat hij het is. Nadeel nu is: Pakken ze in oktober hun eigen weg op, of gaan ze voor dit stuk toch voor de comics. Grootste ergenis van alle fans, omdat ze de laatste paar seizoenen al nauwelijks meer de comics volgen.

Dit begon in seizoen 3 al toen Andrea doodging. Die had nu nog moeten leven, maar ze was vanaf dag 1 al geen fan favoriet. Dit is dus een voorbeeld waarom fans zich zo genaaid voelen, omdat je de komende 7 maanden dus lekker weg mag blijven van officiele pagina's. Er gaat iemand komen met bewijsmateriaal, dus van AMC was het imo ook geen commercieel slimme zet denk ik.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Negan zei nergens hij

Deel Deze Pagina