Bekijk een item en scroll naar beneden. Staat ergens "item level" met een getal. Met de update wordt dit verandert in gear score, maar om klaar te zijn voor incursions wordt lvl 31 gear aangeraden.
Godvergeten kut HE Division Tech. Wacht wel tot volgende week de patch. Kut grindfest. Edit ; Waar had jij die HE sawed off shotty vandaan trouwens? Edit 2 ; Verkeerd gekeken, op m'n AUG na, zijn al m'n wapens i31.
Bah... Ik heb echt hulp nodig in de Dark Zone. Ben nu bijna lvl 14 maar word echt constant gekilled door andere spelers (vaak groepjes).
Vraagje: Is deze game wel fatsoenlijk speelbaar? Ik krijg via google alleen maar hits met rages over de server, de lag en weet ik wat nog meer. Ik wil hem misschien bestellen via G2A, nu de euro nog gunstig staat. t.o.v. de dollar, maar dan wil ik wel een game die fatsoenlijk speelt. Soepel is misschien een beter woord en de support die ze geven, hoe is die??? Lees daar ook niet al te beste dingen over atm.
Spel heeft wel vaak een halve seconde lag, merk je vooral met schieten. Zeker met een SMG. PVE gebied is meestal lagvrij bij lopen, maar DZ kan wel eens laggen. Sinds de laatste update lijkt het wat erger te zijn geworden, maar game is zeer prima speelbaar.
Nee yellow. Wij spelen allemaal een onspeelbaar spel. De support van de devs heb je al eerder wat over gevraagd. Tot nu toe zijn er al drie hotfixes geweest in die maand tijd. Doe met die informatie wat je wil.
Als jullie eens met een groepje de Dark Zone in gaan dan meld ik mij hierbij aan Kon gister de Dark Zone op een gegeven moment niet eens meer in. Er stonden 6 dudes in Rogue status iedereen gelijk al bij de ingang af te knallen... Houd de game eigenlijks stats bij? (hoop 't niet )
Wat Monkey zegt. De game word helemaal kapot gespeeld dus het speelt gewoon goed. PVP servers laggen soms een beetje omdat het druk is op de servers maar dit valt reuze mee. Niet ergens als dat je wel is lag hebt met een andere game. Moet zeggen dat voor een RPG dit een goede game is zonder direct heel veel bugs en shit.
Ik kreeg een mailtje van Ubi nadat ik het uitgespeeld had. Stond zelfs in dat ik "190072 kogels afgevuurd" heb. Dus ja, ze houden het bij
Gisteren level 50 DZ geworden, wat zijn nou de belangrijkste bleu prints die ik als eerste moet halen. Ik heb maar 1000 poenie-creds, 250k DZ-Funds en 60 gouden div-tech.