Spoiler My bad in dat geval, dacht dat ik dat gehoord had. Neemt niet weg dat ik toch eerder denk dat het om een man gaat.
Spoiler Zoals ik het gehoord heb zei die you are taking it well. Dat kan dus een man of een vrouw betekenen, maar Maggie absoluut niet, die zou gezien haar gezondheid in 1 klap dood zijn. Geen idee wie het is, afwachten zoals wel vaker met deze serie. Ik blijf het internet wel afspeuren de komende maanden. Ik zal niets spoilen als ik het definitief weet, maar wel waarschuwen als er bewijs rondgaat op internet. Het is me de afgelopen paar seizoenen prima afgegaan nadat mensen hier op mijn spoilergedrag wezen. Om die reden heb ik mezelf aangeleerd alleen te waarschuwen voor spoilers, ipv ze echt te geven. GEEN ZORGEN!
Jongens. Er is geen bewijs op internet. De schrijvers weten het zelf nog geeneens. Ze hebben geen idee wat ze aan het doen zijn, de episode heette geeneens "Something to Fear"
Goed stuk. Vind zelf cliffhangers wel oke. Maar zoals zoveel mensen vond ik deze echte belabberd. Zit een seizoen 5 GoT spoiler in btw. http://www.polygon.com/2016/4/4/11363392/the-walking-dead-season-finale
eens over het gebruik van cliffhangers in de serie, maar niet op andere punten zoals Spoiler de manier waarop Denise dood ging. Ik denk dat build ups voor doden juist gaar is in een land waarin er overal gevaar op de loer ligt. Het zijn juist die momenten van "aah help ik word opeens verrast door een kut zombie terwijl ik hier sta te pissen" momenten die ervoor zorgen dat er irritatie bij mij ontstaat. Ik weet niet, maar ik vond deze cliffhanger niet zo irritant.
In kon die zo gauw niet spotten, ook niet in dit artikel van je. Ben bij met beide series, dus wat bedoel je precies?
Spoiler O, snap, dat gevoel. K, duidelijk! Tsja, vind dat niet echt een GOT spoiler. TWD doet zijn cliffhanger een stuk erger.
Spoiler Ik vrees dat Abraham dood gaat, maar ik hoop Eugene Overigens is Trevor gewoon net zo een baas als in GTA
http://unleashedreality.com/walking-dead-finale-leaked/ Fake of niet? Klinkt wel beetje fake en waar is de mirror video
Bruh....... heb je de site wel bekeken? Overige 'nieuws' berichten melden dat presidentskandidaat Ted Cruz ontmaskerd is als de 'Zodiac Killer' en George Lucas omgelegd is door Tusken Raiders.
Ja ik had verder gekeken nadat ik de link had gepost. Onzin ja, ook die Batman v Superman easter eggs.. Rommel
Sneak peek uit de aflevering, uiteraard niet kijken als je compleet verrast wil worden, maar het geeft niet weg wie het slachtoffer is.