Alle blueprints in de saferooms 1 t/m 5. Een chest en misschien handschoenen bij dz06 en mp5 en nog wat je zelf zou willen zoals misschien een weapon mod. Ik hou het met gear mods lekker bij de blueprints van de BoO.
Hehe, dat is alles. Zoals ik al zei gaat me dat niet lukken. Doelde meer op items die je het best als eerst kan aanschaffen.
TY heb je geadd Kan sowieso wel wat vrienden gebruiken op mijn nieuwe XBO. Add mij als jullie willen. GT gelijk aan hier!
1000 phoenix? Damn, helemaal niks gekocht bij die Tech dude in de basis? En 60 goude div tech is veel... Ik heb er in 1 avondje met wat geluk 1 of 2 bij... Zit nu weer aan de 3 lol
Niks mis met deze game... Ik kan alleen al 3 weken de game niet spelen maar voor de rest schijnt het een leuke game te zijn.
Ik heb maar vier of vijf blue prints in BoO gekocht, dus nog niet heel veel credits opgemaakt. En heb nog geen DZ blue prints gekocht dus nog geen div-tech opgemaakt. Maar @Maddmonkey of iemand anders, wat zijn nou de beste prints om als eerste te kopen. Zonder direct te zeggen dat ik alles moet kopen
Safehouse in DZ6; blueprints van gear (en mods als je over hebt). De MP5 die daar verkocht wordt schijnt goed te zijn, maar ik vind mn AUG (uit DZ3 safehouse) een stuk lekkerder, en kan ik ook hoger upgraden qua DPS dan die MP5 (ruim 20k...dus best wat).
Custom M44, MP5, beide DZ06. AUG in DZ06 is ook een fijn ding, maar wel i30 ipv i31. Tevens eventueel gear blueprints gaan kopen, in BoO of DZ06. Zou wel wachten met kopen van DZ blueprints tot de patch van volgende week. Volgens Hamish, in de stream, gaan bepaalde blueprints van DZ naar BoO waardoor je dus ook geen DZ tech er meer voor nodig hebt. En komen er nieuwe bij.
Wat ik al zei en wat Mad en grave beamen. Gewoon die mp5 en een chest (zelf stamina chest gehaald). Als je handjes hebt die al goed zijn, hoef je die niet te halen. Anders die firearms versie halen. Die blueprints voor funds moet je allemaal kunnen halen inmiddels. Dat zeg ik niet.
Ja de devs willen ook dat je dat pad bewandelt, maar als hij mee wil met anderen dan gaat t hem niet worden totdat hij 30 is Daarnaast kan je die loot toch al gelijk weer weggooien. Ik vond het zonde om daar dan mijn tijd te verdoen.
Ja eens, als ik inderdaad kijk naar de tijd die ik verdoe zonder noemenswaardige loot en het constant gekilled worden door rogue teams.