1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Quantum Break

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mei 2013.

  1. Snotbongel

    Snotbongel Rogue Hunter

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerste Act net toch effe gespeeld (kon het niet laten). Persoonlijk spreekt het verhaal mij wel aan. Ik moet alleen echt even wennen aan de controls. Vanavond weer even verder :)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het gerucht gaat dat de pc port niet al te geweldig is. :'-(

    Ach, koop 'm toch pas als hij goedkoop is. :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De set pieces in deze game. :eek:
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Iemand hem al mogen ontvangen van Nedgame?

    EDIT: Hij komt net binnen vallen ;-) Wat een geile steelbook....

    >> Sorry 4g en tapatalk users... (plaatjes zijn ieder ruim 6 mb)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2016
  5. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Gisteren pas echt gaan zitten voor de game en in 1 dag het spel uitgespeeld, ik zit op 95% van de collectables, heb alles gelezen wat er te lezen valt en ben het spel op hard begonnen. Totale speeltijd, 11 uur wat ik erg kort vind voor een game zoals deze. De gunfights zijn leuk maar veel te makkelijk en veel te weinig, je personage is veel te sterk tov de vijanden. De tv show is een leuke afwisseling tussendoor, de personages e.d komen hierdoor echt tot leven. Ik denk wel dat het project te ambitieus is geweest. Het is de mooiste xbox one game tot nu toe maar bij lange na niet de beste of de leukste. Het is een vermakelijke game voor een regenachtig dagje wat toch wel jammer is voor een exclusieve xbox game.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind de afwisseling juist wel tof. Het is niet constant oneindig gunfights met oneindig veel enemies. De story wordt goed verteld en is boeiend en ook veel platforming in toffe locaties.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Snotbongel

    Snotbongel Rogue Hunter

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo dat is idd een mooie steelbook :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zat te wachten op de PC versie maar het schijnt echt een belabberde port te zijn. Mogelijk toch maar voor Xbox One aanschaffen..
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Lijkt erop dat de beslissing om de game uit te brengen op de PC last minute was. De game gebruikt ook nog eens een in-house engine. Geen kant en klare versie voor andere platformen dus.

    Maar goed, ik heb hem bijna binnen op de Xbox. Ben benieuwd!
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Welk land is hij het goedkoopst? :+
     
    Gainesis vindt dit leuk.
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Begint langzaam en bouwt zich goed op, perfect juist.

    Het moment dat je zelf mag schieten met de handgun gaf mij echt een kick, heerlijke gun mechanics hier. Om nog maar te zwijgen over hoe sick die eerste time power is, shit I am loving this.

    Tof die extra dingetjes in de gebieden die je kunt lezen voor dat extra stukje verhaal. Aandacht voor detail zit ook dik in orde hier. Schiet maar eens wat objecten kapot. Uitstekende physics en animaties ook. So far, geweldig.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gelukkig heb ik 3G

    :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Act 1 uitgespeeld en ook de eerste episode van de show gezien. Beide vond ik zeer goed. Als de show zo goed blijft, man dan zou ik er een hele show van willen zien.

    Hoe zit het eigenlijk met die keuzes?

    act 1

    Ik liet Paul Serene kiezen voor de Hardline aanpak.

    Als ik de andere had gekozen, krijg je dan een volledig andere episode 1 of deels anders?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deels anders. Het einde van de game staat wel vast dat wel.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok. Nou ik ga sowieso voor een tweede playthrough na deze, dus ben benieuwd.

    Ook leuk iets, in het begin van act 1 check de bestuurder van de auto. Dat is de oude Jack Joyce, hehe.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Precies wat ik verwachtte. Leuk om ooit eens te spelen voor een zeer zacht prijsje. Maar ik vermaak me nu al langer met The Witcher 3 DLC en dat is nog een stuk leuker ook imho ...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    11 uur vind ik nog behoorlijk wat, zeker vergeleken met plenty andere third person shooters die vaak korter duren. Als ik er 11 uur over doe ben ik tevreden. Ik ging al van 7 uur uit, aangezien Gamersyde ook maar 7 uur deed over de game op normal. Ik weet natuurlijk niet of zij gerushed hebben. Ik zelf rush echt niet. Ik check gebieden goed voor de extra collectibles en soms kut ik ook even wat met objecten en time powers.

    Als sharen er echter niet was geweest, had ik de game misschien niet voor de volle 60 dollar gehaald maar echt wel voor die 44 euro op cdkeys. Vergeet niet dat je de game vast nog een keer gaat uitspelen vanwege de keuzes die je maakt. I know I will :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb er denk ik 13 over gedaan.
     
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ben Benieuwd morgen maar ff oppikken ergens denk mm ofzo
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, 75gb aan het downloaden, dus al die video's. Ik wil niet eerder aan de game beginnen, dan dat de video's gedownload zijn.

    Hahahahaha, dwangmatige impulsen van mij, ben niet goed bij mijn hoofd.
     
    Rienbu en Niels_x360 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina