Als beginner moet je gewoon in bed wippen onder je Batman dekbedovertrek. Na wat ervaring kan je ander meubilair gebruiken.
Lekker aan het wippen heren? Ennieweejzz, ik heb net nog wat rondjes getrokken in Deutschland. Zal wel lekker dicht bij elkaar zitten! Als ik nu al een 1:05.9xx op het bord tover tijdens de race, moet menigeen daar fors onder kunnen. Ben wel benieuwd naar de staart- en middenmoot tijden.
Handige tool/app voor time-attack. Een soort best laptime ghost, maar dan in getallen. In de HUD zijn de kleine cijfertjes voor mij rechtsboven niet te lezen meer.
@Surreallistic, In het oefenraceje op Hockenheim na afgelopen race, reed Wiethok een 1:05.5 en ik een 1:05.8 dacht ik. Gisteravond nog even getime-trialed en toen een 1:05.3 gehaald (met 5 L brandstof). Kerbstone uitkomen 1ste bocht is dodelijk trouwens.
Tender heeft net een nieuwe auto gekocht, Art z'n auto is in de puin poeier gereden. Ik ben voor een CroudFund voor Art, die heeft net iets meer pech gehad de laatste tijd
Heb jij niet een donor autootje voor Art zodat hij er wat tofs van kan maken met het overige geld wat hij dan overhoudt na de dagwaarde?
Jawel, golf 2 5 deurs, Faal rood 1.3 8v. Ik Ben de 3e eigenaar, complete historie erbij en bonnetjes van al het onderhoud. Originele radio(Blaupunkt), toerenteller, dubbele koplampen en GTI wielranden. Staat op origineel stalen velgen met kunstof sierringen. 1400,- omdat jij het bent Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Je kan al redelijk snel de game opstarten om alles in te stellen en 2 losse events te doen (in '60 mini en '70 Ford).