Incursions zijn toch nog niet de grote raids zoals die waren aangekondigd die je met 8 man moest gaan voltooien? Ik ben al tevreden als de Incursion net zoveel uitdaging biedt als toen ik voor het eerst Russian Consulate deed op Challenging. Nu wandel je er doorheen. Ben wel erg benieuwd hoe de update zal zijn. Zeker nu crafting nogal een grindfest lijkt te worden.
Als het goed is wel, er zullen 4 en 8 man versies van komen. De eerste die komt, is een 4 man versie.
Add me.. ben niet 24/7 online maar probeer vaak te spelen. Ook ik ben vaak solo in de DZ met soms meer succes dan anders. Dan roepen we terug: bring it on motherfuckers Korkss1986
Ik twijfel nog steeds, ik hoor van mensen dat het erg lijkt op Destiny. Daar was ik met 1x story mode uitspelen wel klaar mee.. Zijn er mensen die mij op andere gedachten kunnen brengen? Ik heb geen vrienden die dit spelen dus is het ook leuk om in je eentje te spelen?
Ik heb er iig plezier mee. Al kan ik behoorlijk kwaad worden van de DZ. Ik zit echt constant met rogue's die mij backstabben Ik raad je aan om niet dezelfde fout als mij te maken en iig met een groepje de DZ in te gaan.
Nee, dat kan je alleen zelf. Mijn mening: zou het niet halen voor solo play en als je destiny alleen de story gespeeld heb.
Nooit een RPG kopen als je alleen single player wilt doen. Nutteloos... Gaat juist om de End game content, de raids, de pvp etc. En elke MMORPG is in dat opzicht hetzelfde. Je doet net zo lang hetzelfde tot je mannetje helemaal gegeared is. Dan krijg je een nieuw seizoen/nieuwe raid/nieuwe gear en begin je overnieuw
Mee eens. Hoewel de storyline (de weg naar 30) best in je eentje leuk kan zijn, zit de meeste tijd toch in het verzamelen van je gear. En dat verzamelen is het leukst in de Dark Zone met wat maten. 1 of 2 andere maakt het al veel leuker. Mijn voorkeur gaat uit naar 4 man, soms zitten we met 7 á 8 man in de Dark Zone en dan is het meestal complete chaos. Vooral als we willen klieren door rogue te gaan, dan schieten we vaker elkaar dan de ander
Ik heb al een aantal leden in mijn list maar iedereen die wil add mij voor bijv. The Division. Zelfde naam als hier
Ik ben bijna lvl 30 en dan zou ik graag met een groepje de DZ ingaan (later ook incursionz). Voeg me toe als je mij nog niet in je friendlist hebt: Acrillic (PS4) En als je van SP houdt dan zou ik een andere RPG kopen. Dan zijn The Witcher 3, Fallout 4 en Dragon Age Inquisition vele malen beter.. En mocht je toch zin hebben in een action RPG met veel loot dan zou ik Diablo III kopen .
Gisteren eindelijk een stukje van de game gespeeld. Afgezien van een piepklein beetje lag, smooth as silk. Voorlopig even solo spelen, MM komt later wel. Heb de gamma settings wel hoog staan omdat ik een bril draag voor slechter zich van veraf, maar zelf dan ziet de game er nog vet uit zeg. Heel benieuwd naar de rest, hoop dat ik hem beter ga vinden dan Destiny.
Wat is de relatie tussen je gewone en je dz level? Gisteren voor het eerst dz gedaan samen met iemand anders en vermaakte mij prima. En hoe kom ik aan de beste gear? Alles wat nu onder mijn huidige gear is decontstruct ik maar omdat vendors zelden beter spul verkopen dan dat ik heb.
Enige is dat er brackets zijn gebaseerd op jouw level buiten de dark zone. 8-14, 14-21 etc. Houdt in dat je met zelfde levels in de dark zone rondhuppelt. Op level 30 is het (tot nu toe) een grotere clusterfuck omdat er heel veel verschil kan zitten tussen twee level 30'ers. Nu nog craften (of natuurlijk als drop). Elke named enemy kan high ends droppen. Dit is zo weinig dat nagenoeg iedereen blueprints heeft gekocht en hun beste gear hebben gecraft in de base. Vanaf aankomende patch gaat er een boel veranderen echter. (Zie vorige pagina waar ik een post had over de patch notes). Vandaag moet de andere kant van het verhaal ook belicht worden. Zelf hoop ik op een enorm verhoogde droprate en multiplier zoals bij Diablo. Deze game moet niet gaan doen alsof ze een MMO zijn.
Jep. Ik mis echt de helft van het hele verhaal Zei het je gisteren al ... Heb mezelf ook totaal niet verdiept in hoe het spel in elkaar steekt i.t.t Destiny. Ik wil een DPS build met de gear-pieces om een "Tank" te maken. Wat ik wel naad vind is dat mensen d.m.v een exploit dus nu in de DarkZone lopen met belachelijke Gear. Ik ben level 30, 90K DPS (w00t!) maar een andere level 30 loopt zo weg Enne, @Maddmonkey .. niet meer iemand z'n Division Tech jatten he?
Eindelijk 30/50 en meteen alle blueprints gekocht in de DZ De blauwe en groene Division Tech kun je die ook omzetten naar Gele tech ? verstuurd via Tapatalk