[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. thanks

thanks Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yo, bedankt voor de reacties. Ik wacht wel tot ie goedkoper wordt. Dan zullen een aantal maten van mij de game ook wel hebben zodat ik met hun kan spelen..

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nope. Groene tech kun je omzetten naar blauwe fabric/electronics/weapon parts/tools.
    Blauwe kun je weer omzetten naar de gele varianten van hierboven.

High end Division tech moet je helaas vinden. Uit kistjes of als drops bij bazen in de DZ.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan geen jatten zijn als ik er als eerste ben :+

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Daar dachten hun heel anders over ... :+ Ben blij dat m'n character een top-conditie heeft. @SHiZ NL moest helaas ergens in een gebouw even uitrusten.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Hmz dan wordt het wachten tot de update denk ik

verstuurd via Tapatalk

6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    De Darkzone......Af en toe. Loop een tijdje met een groepje mee. Iedereen was vriendelijk, beetje babbelen etc en na een tijdje had ik allemaal lekkere loot. Toen met z'n allen naar een Evac plaats. De heli kwam eraan en toen hoorde ik een gast zeggen: "let's do THAT scene of the Robocop movie from 1987". Ik was dus Alex Murphy en werd doorzeeft met kogels.....Weg loot.

Aan de ene kant is de Dark Zone een gaaf gegeven maar soms voelt het echt niet eerlijk haha.

Maddmonkey, Servantes en Graveheart vinden dit leuk.
  7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Gaat onze date in het steegje nou ook niet door dan? :mad:

8. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Jawellllllll
    Ik bedoelde met HE craften
    Daar heb ik niet genoeg tech voor

verstuurd via Tapatalk

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het enige wat jij mag craften in het steegje is m'n "Long-End" :+

... ok ok ok. Ik laat je nu met rust haha.

Xandorra vindt dit leuk.
  10. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wat voor een stats hebben jullie als de Challenge mode te makkelijk is? Ik kom er namelijk niet doorheen, terwijl hard totaal niks meer voorsteld. Moet wel zeggen dat ik nooit met groep van 4 heb kunnen doen die max gear hebben. Altijd met 2 of 3 man waarbij 1 under powerd is.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meestal groep van 3 a 4.
    Meeste lopen met Pulse en een Support Station.
    Iedereen vol in HE gear en wapens.

Gemiddeld DPS van 150k, gemiddelde health van 75k a 80k.
    Probeer zoveel mogelijk op afstand te slopen, team shot op de shotgunners (from hell).

Zodra je een gevecht in gaat, direct een support station neer en pulse eruit.

12. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hmz dan zouden mijn stats ook nog wat omhoog moeten. Mijn stats zijn 119 DPS, 62 Heath en 33 Skill en heb nog 2 HE gear sets nodig (body armor en gloves). Deze droppen alleen never nooit, sws is de drop rate in PVE om te huilen als je alleen hard speelt. En als ik wat krijg is het altijd een gun waar ik niks meer aan heb. Voor de rest heb ik alles HE, ook mn gear en weapon mods. Dan maar mn teamgenoten aansporen betere gear te scoren :p

Ik moet wel erbij zeggen dat al mn HE weapons talents unlocked zijn en ik ook wel nodig heb met mn huidige build

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Opzich niks mis mee, maar het is wel handig als je een tankje erbij hebt. Jij bent meer tech/support met die verdeling. Alhoewel de skillpower dan nog best een stuk hoger kan. Je zou het makkelijk moeten kunnen halen mits er samenwerking is.

En luister niet teveel naar graveheart. Het beste is als jij met zulke skillpower de pulsr doet met tactical scanner en misschien een flashbang sticky of healstation. 4 healstations en 4 pulses zijn nutteloos. Kan je beter iemand hebben met first Aid/ flashbang/ flame of zapper turret/ gas seeker mine/ smart cover.

Smart cover en pulse kan ook een goede combi zijn. Helpt jouw dps enorm, maar die van het team ook. Zorg iig voor 1 pulse, 1 first Aid, 1 healstation en 1 flashbang. Daarnaast heb je die granaten en ammo niet voor de kat z'n kut ;)

14. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Pulse met tactical scanner is idd must voor mij. Ik heb die Critical hit damage en change echt nodig. Vooral omdat headshot skill cooldown heb op mn marksman Mn 2de skill is normaal seeker mines (omdat ik ze tof vind) maar op challenge zijn ze nutteloos. Ga kijken of smart cover nog handig is (kan ik mn attributes weer gaan tweaken...) 1 team genoot is inderdaad een tank, maar ik denk dat we tactisch gewoon verkeerd aanpakken. We spelen altijd op hard en ja daar is het gewoon run en gun nu. medkits hoef je niet meer aan te raken.

Ik moet ik meer gebruik maken van special ammo dat zit nog niet in mn systeem...

15. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Had nog 200 blauwe fabrics. Heb die voor het weekend maar even omgezet naar gele. Hoop gedoe dat craften. Ben benieuwd hoe dat na de patch zal zijn.

Pulse is inderdaad wel chill. Heb ik ook een hele tijd mee gelopen. Loop nu met healing station en sticky bomb (switch tussen flash & dps). Wil eigenlijk weer terug naar smart cover maar daar heb ik de gear niet voor. Heb daar nu ook veel te weinig skill power voor. Heb nu 155k dps / 67k health / 15k skill power. Op zich niet verkeerd voor iemand die pas 3/4 blue prints voor gele items heeft maar ik moet nog een hoop finetunen...

16. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Man dat converten is echt een bitch, vooral als je 950 blauwen fabrics moet omzetten naar geel...... Het recalibraten van HE gear zou ik pas na de 12de doen, dan kost het geen phoenix credits meer

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iedereen hoor :+ finetunen is zo ontzettend lastig (tenzij je gezegend bent door Graveheart), omdat er echt heel veel combinaties zijn. Het is vooral roeien met de riemen die je hebt en prioriteit stellen.

Zo ben ik tanky, maar niet ten koste van alles. 140-150k dps, 90+ health, 23k skillpower en mijn prioriteit ligt bij stamina en armor maxen (60%). Gear kan nog echt een heel stuk beter, maar dat is hopen op.

Denk dat die gear sets het wel makkelijker maken voor als je een van die drie builds wil gebruiken.

18. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja dat denk ik ook, al vraag ik me af of ik hele set bij elkaar kan spelen omdat ik niet tot nauwelijks in de DZ te vinden ben en ik begrepen heb dat sommige drops ook daaruit moeten komen.

Ik vind het finetunen wel leuk om te doen, maar er zijn inderdaad te veel combinaties. Er zijn ook aantal stats die ik maar gewoon negeer omdat het anders teveel wordt...

19. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Ja en dat snap ik dus ook niet
    Ik heb alles HE behalve de mods en ik heb bij lange na niet zoveel punten te besteden

verstuurd via Tapatalk

20. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En juist die HE mods geven bij mij die extra boost. Ik heb bv 5 HE stamina gear mods om ervoor te zorgen dat mn health van 40 naar 62 gaat. En op mn wapens heb ik ook allemaal HE mods waarbij de extende mag. voor DPS boost zorgt en de rest gericht is op Critical hit/ Damage of voor de handeling van je wapen. Ik heb bv nu 40% horizontal stabilty op mn Liberator en dat maakt wereld van verschil

Deel Deze Pagina