Jezus, @Rampage wat ben je snel. Ik haastte me ook al hier naar toe. Ik vind het tof, maar de dialogen enzo...ik vind het een beetje te Hollywood-cool.
Kan er nog weinig over zeggen. Gezien dit de eerste spin-off is. Ik ben wel in voor al die "background" verhalen. Ziet er goed uit. Ben benieuwd!
What up met die rare muziek later in de trailer? Sloeg nergens op, niet de bekende tune maar dat daarna. Lijkt erop dat we wederom een vrouwelijke lead gaan krijgen, of in elk geval iemand met een belangrijke rol.
IK ZIT DUS NU OP DE PLEE VAN MN WERK PUUR OM DIE ROGUE ONE TRAILER TE CHECKEN ENNE JA HET IS FKING WREEEED HYPE HYPE HYPE MAAR... Stiekem ook wel beetje melk.
Shit, verschil tussen Felicity en Daisy is zo lastig te zien hahaha. Trailer is wel oke, ben benieuwd. Keek vd week The Force Awakens thuis opnieuw, maar had totaal geen impact meer op mij voor een tweede keer. Nergens echt bijzonder, zijn rewatches van de oude films toch wat beter.
Ik ben heel benieuwd naar Ben Mendelsohn in deze film. Dude is eigenlijk altijd wel goed met zijn acteerwerk. Vooral in Bloodline.
Speelt zich af tussen 3 en 4. Groepje Rebellen die getraind worden (lees, dienen als kanonnenvoer) om de Death Star (de eerste) te stelen
Ahhhh oke Eigenlijk gewoon een zoethoudertje tot de volgende Grote film. Evengoed heel leuk om te kijken. verstuurd via Tapatalk
Om de bouwplannen van de Death Star te stelen. "Many Bothans have died for this information." - Star Wars IV: A New Hope
Really bruh? Really? Die zin is uit Return of the Jedi En om je te kutten ... en voor altijd aan deze schandalige fout te herinneren zal ik de QUOTE NOOIT AANPASSEN! /screenshot made.