Eurogamer geeft de game de tittle "essential" mee! Wow! http://www.eurogamer.net/articles/2016-04-04-dark-souls-3-review
I Just shit my pants! The good way and the bad way: in awe of it's sheer brilliance and in fear of it's toughness!
Had de game vandaag in me handen ligt hier overal in de winkels maarja dan ook op vakantie in Japan. Ps4 staat dan weer thuis haha
Klinkt allemaal geweldig. Level design schijnt subliem te zijn en qua wereld grootte doet het niet onder voor Dark Souls I. Ik moet eerst II nog uitspelen, maar daarna haal ik de game gelijk. Het valt echt op hoeveel sneller de bewegingen zijn in de DS3 beelden vergeleken met de vorige games, en dat lijkt me echt nice.
Ik kreeg 'm ook. Werd al helemaal blij omdat ik vorige week zaterdag QB al binnen kreeg dus ik dacht dat ik weer geluk zou hebben.. Maar nee!
Ik heb nog nooit een darksouls game gespeeld. Maar de trailers etc spreken me aardig aan. Waar kan ik deze game een beetje mee vergelijken? En wat voorn genre zou dit vallen?
Gameplay filmpje van een bossfight later in de game (heb de game via Japanse Xbox store gedownload): Spoiler Ik doe het maar zo voor de members die volledig onwetend de game in willen gaan. En ja, het is de hype helemaal waard.
Mediamarkt utrecht de wall verkoopt hem ook. Fuck yes!!!!!! Bedankt voor de tip upinsmoke. Downloading update file