Ben nu nog aan het stunten met Dirt Rally, maar als er meer stuntmaloten mee doen dan doe ik ook wel mee Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Eerst nog ff bakje koffie. En koekje. En kijken of het lukt om mijn zoon van de xbox weg te lokken met een zak chips en glas cola.
Koekoek! En ik maar denken waarop mijn dash het niet deed. Zit ik fokkin op een ander netwerk met mn ipad......
Hee dat is handig, nu zie ik dat Wiethok tijdens de race sterk is in sector 2. Waar begint en eindigt sector 2? Zal wel een DIRTrally-achtige sector zijn
Er zit tijdens de race ook een map-weergave in de dash maar volgens mij zónder sector weergave. Zul je ff degame moeten starten vrees ik
Volgens mij begint sector 2 na de 2de bocht tot ingaan stadion ongeveer Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik heb zitten googlen. Veel timing en telemetrie info maar wordt je niet afgeleid tijdens de race. Te vergelijken met een achterbank met zeurende kinderen.
Valt best mee.. ik heb meestal alleen de timing aanstaan en werp daar soms op rechte stukken een blik op P.s. Best lastig met blikken werpen en die ipad weer recht op te zetten tijdens het racen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Mooie is ook dat ná de race tijden etc blijven staan. Je kan m ook gebruiken als oversuzed schakelindicator