Dat helpt veel. Ik zou sowieso niet kijken naar sheet DPS. Kut stat die bijna niks zegt. Ik heb nu ruim 15k dps ingeleverd door een mod te veranderen van firearms en skillpower naar stamina en armor (waardoor ik nu bijna 62% armor heb). Damage met de AUG is nog steeds 26k op het hoofd en 50k criticals. Gooi daar pulse bij en het is 75-80k per critical headshot. Daarnaast is die 1,5% armor erbij echt weer een groot verschil, omdat ik echt een stuk meer een tank ben zo.
Dat tweaken maakt de game voor mij zo tof. Tuurlijk kan je vrij gemakkelijk all-in gaan met een bepaalde stat en daar voor gaan. Proberen alles zo hoog mogelijk te krijgen en een goed gebalanceerde build te krijgen is een ander verhaal en uiteindelijk een stuk mooier doel voor mij. Dark Zone is vrij leuk met zo'n tanky character iig
Toch leuk om de laatste over te zijn van manhunt en 7 man alles zien gebruiken om je plat te krijgen.
@Jorrie mwa "hard" wil ik niet zeggen. Wel een stuk leuker. Nu dropt er amper wat en moest je het echt hebben van het craften. Wat gewoon totaal niet leuk was. Nu verschuift het naar daadwerkelijk de game spelen. Goeie verandering dus.
Om de gewenste gear bij elkaar te krijgen, zal dat toch nog wel aardig wat tijd in beslag gaan nemen. Als het doel is om full high end te zijn, dan zal het wel hard gaan ja.
Klik om te vergroten...