Effe mn wheels-for-the-weekend spammen. Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v Is van mn ook overigens. 232xxx op de teller en nog altijd enorme krachtbron. Wat een beest.
Lekker bakkie hoor. Zal wel heerlijk rijden. Mijn moeder had vroeger een 145 twin spark, 1.6 volgens mij. Wagentje reed echt fantastisch. Deze gaat wel een stuk harder.
Edit: internet is er weer maar ga morgen middag nog wel wat rondjes rijden ofzo.. tis rustig dus maar weer verder met Dirt Rally
Ik zou eerder gek worden van het stuurt dat scheef staat. Of rijdt deze held met een speedway setup op een road course? Zo'n extra dash heeft naar mijn idee alleen zin als je er snel relevante info op kunt aflezen welke niet (standaard) door de game weergegeven wordt. Anders is het een nutteloze gimmick. Al helemaal omdat het niet in je blikveld valt.
Ik heb me ipad gewoon voor de tv staan en zie dan nog alles.. verder geen last van de ipad. Ik gebruik de app meer voor de livetiming.. dan zie ik zelf waar ik nog iets harder moet vergeleken met de andere snelle boys #Raceday!!!! Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ja, kijk, dàt is dus relevante info Dermate relevant dat ik daar ook maar eens iets aan moet gaan doen..haha!
Oeh, gave bak! Prachtig blok zit daar in, zo worden ze niet meer gemaakt. De velgen mogen overigens weleens aangepakt worden Dit is overigens mijn nieuwe ride Andere koek dan een volbloed Alfa - een diesel ook nog - maar ik ben er blij mee
We moeten echt een auto-topic hebben. Heb vorige week mijn 245 gepoetst, even een foto momentje gepakt. 3 op een rij met de 242 en de oude Mini van mijn Zusje.
Race 2 wordt nat. Race 1 & 3 droog. Linksvoor klimt in de regen wel over de 120 graden, maar dat zou (zeker nu 80% hetzelfde stuur heeft) voor iedereen gelijk moeten zijn. Een aantal makkelijke volgas bochten worden nu een stuk trickier Daarna kijken wie zich in de quali voor race 3 het snelste kan 'resetten' met de overdosis grip. Lobby opent om 19:30
Ik skip hem deze week. Merk dat ik de laatste tijd niet gefocust genoeg ben om fatsoenlijk de aandacht erbij te houden tijdens het racen, met als dieptepunt race 3 vorige week... #sorry @Rossi46
Morgenavond gaat deze dame weer terug naar haar baasje. Vandaag heel de dag gereden. Wat een beest! 232k op de teller, respect!