1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nais! 2 in 1 shot?
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Jup, en het waren niet eens slechte spelers ook, dus daar was ik dubbel blij mee.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
  4. Turtle Boy 77

    Turtle Boy 77 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    4
    :)

    Zelf een poosje terug het spel verkocht (nog nooit een halo game weggedaan, zelfs halo 4 niet). Ondanks dat ik er ergens wel een serieus goede game in zie/ voel zitten is H5 dat voor mij totaal niet:

    - aiming is crap desondanks dat deze gecustomized kan worden.
    - overpowered auto weapons
    - spartan abilities

    Als er een non-abilities playlist zou wezen met fixed aiming en minder krachtige auto weapons zou ik hem wel weer aanschaffen. Zie dat niet gebeuren heb een paar maanden gewacht op updates in deze richting (afgezien van een non-spartan abilties playlist had ik die fixes/ updates wel verwacht).

    Wat halo betreft vind ik het sinds 2007 een drama. Afgelopen weekend een halo3-lan-avond gehad met een groep vrienden. Good times. Snap echt niet dat 343 halo steeds opnieuw wil uitvinden en er perse hun eigen draai aan willen geven. Waarom niet verder bouwen op de holy grail van halo (H1/2/3 )? Daarnaast zijn ze duidelijk niet capabel een volwaardige en goedwerkende game in elkaar te zetten (hoe ze er ook een draai aan willen geven, de meeste features die in H5 zitten zijn in vroegere halo's beter/ completer uitgevoerd met een uitzondering op forge). Ik hoop dat ze gauw van halo afgehaald worden maar dat zal wel niet gezien onderdeel zijn van microsoft.

    Gebruik de one nu alleen maar voor H1/2 op MCC die ook nog steeds naar de crap is op allerlei vlakken. Heb mijn 360 weer aangesloten om daarop halo te spelen. sad times.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Turtle Boy 77 Wat bedoel je met de abilities? Iedereen heeft dezelfde abilities (rennen, ground pound, boost, thrust melee) en voelt voor mij gewoon aan als deel van de core mechanics. Maar kan voor jou anders zijn?

    Power weapons vind ik soms ook crap, maar in Slayer is het onderdeel van je tactiek: de power weapons beheren. Moet je van houden.

    Zou persoonlijk graag een soort True Slayer hebben, iedereen dezelfde wapens, maar wel shields (niet zoals bij SWAT dus).
     
  6. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    - Het aimen is wel degelijk gefixed en de game speelt nu heerlijk weg. Hetgeen 343I slecht doet is suggesties geven voor settings en je het zelf uit laten zoeken. Met beide deadzones op 0 voelt de game weer erg lekker aan. Ik speel momenteel op Sens 3 accel 5 en dat voelt heel erg goed aan, maar 3-4, 4-2, 4-3, 4-4, 5-1, 5-2 spelen ook allemaal prima. Is gewoon een half uurtje klooien en je vind de juiste setting voor jou. Overigens grappig dat je de aim van H5 bagger vind, maar kennelijk in 2007 wel Halo 3 hebt gespeeld: de Halo met de slechtste aim mechanics aller tijden (acceleration, verticale aim, het was drama).

    - OP auto's ben ik het volledig mee eens. De storm rifle is echt een belachelijk ding en de AR heeft wat mij betreft teveel range voor een assault rifle in Halo. De SMG is eigenlijk de enige auto rifle die ik goed gebalanceerd vind. Ze gaan de auto's waarschijnlijk in de volgende updates aanpakken (heeft 343 geteased).

    - Abilities. Hier snap ik echt helemaal niks van. De game is imo qua abilities perfect gebalanceerd. Zelfs sprint is echt heel goed gebalanceerd. Ik speel op high Onyx en zelfs daar zijn er geen abilities die abused kunnen worden. Sterker nog, wat mij betreft add de thrust zelfs nog een extra laagje skill, gezien je hem maar eens in de 4 seconden kan gebruiken en je dus tussen een offensieve en een defensieve thrust moet kiezen.

    Wat ik zo allemaal lees is het dus eigenlijk zo dat je gewoon Halo 3 met nieuwe graphics wilt. Zo werkt het nou eenmaal niet en er is genoeg aan te merken op Halo 5, maar qua gameplay is er weinig op aan te merken. Wat mij betreft verreweg de beste Halo sinds Halo 2.
     
  7. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Mee eens,
    Speelt als een zonnetje, elke kill en elke dead voelt eerlijk.

    Tuurlijk is het geen Halo CE 4p splitscreen maar imo lekkerste FPS op de huidige generatie consoles

    "no loot, no crafting, no noobs"
     
  8. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Verwijderd
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2016
  9. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Hey kerel,
    Lijkt me tof.
    Zoek nog wel een actieve H5 groep.
    M'n FL is vooral actief op ps4 of op The division.
    Ben H5,fifA 16 en Gearsfan
    Voeg me maar toe,
    Heb me zojuist aangemeld
     
    JJNL77 vindt dit leuk.
  10. Dian

    Dian Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    speel zelf ook regelmatig Halo 5 als ik die tijd kan vinden, vind het heerlijk spelen. story line ga ik maar niet over beginnen ( want more chief !!) verder mis ik toch echt de split screen optie.
    zitten regelmatig bij elkaar thuis te gamen , en tis dan ook echt jammer dat de split screen eruit gehaald is.

    ben over 2 weken weer terug van zee , en altijd in om een potje Halo te spelen, ff me skills weer oppoetsen na 2,5 maand.

    add me : Dian NL
     
    Bidle en JJNL77 vinden dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824




    "Warzone Firefight Beta Live April 14-18

    Warzone Firefight is an ambitious new multiplayer mode coming to Halo 5: Guardians that stands primed to offer the biggest Halo cooperative experience ever in franchise history. In Warzone Firefight, up to eight players will work together to complete five rounds of increasingly difficult, dynamic objectives set against a timer to emerge victorious. Since its reveal, players all across the world have been chomping at the bit to get a taste of this evolved PvE experience, and now we’re happy to announce that from April 14-18, we’ll be offering all Halo 5: Guardians players a chance to do just that with our special Warzone Firefight Beta.

    The five-day beta experience will see Spartan fireteams of up to 8 players battle against an onslaught of enemy AI on the Escape from A.R.C. Warzone map. You and your friends will tackle a new objective for each of the five rounds, with each task growing progressively more demanding along the way. And since the mode is a fully realized member of the Warzone family, players will have full access to their arsenal in the Halo 5: Guardians REQ system, letting you leverage your REQs in new ways against computer-controlled enemies. In addition, we will offer a brand new promotional pack – the Mythic Warzone REQ Pack – which will make it even easier for eager Spartans to unlock the most powerful REQs in the system.

    Welcome to Warzone Firefight. You picked a helluva week to join up…"
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2016
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben helemaal uit Halo. In het begin nog wat gespeeld, maar het belandde snel in de kast...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wacht lekker totdat ik hem voor 15 a 20 euro kan scoren.... Nooit Halo leuk gevonden, maar ben stiekem een beetje benieuwd naar de campaign. Al is het maar om 1x erdoorheen te fietsen.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Stukken van de canpaign gezien en ik vond het behoorlijk beroerd :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond hem dan weer erg leuk... einde was meh, maar leuke gameplay en levels, gaaf om met zo'n team op pad te zijn. En de cutscenes zijn über.
     
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Qua gameplay was de campaign erg goed, qua verhaal de slechtste Halo ooit.

    In ander nieuws, hard op weg naar Champion rank op Free for all.
     
  18. Snotbongel

    Snotbongel Rogue Hunter

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel sinds vandaag ook Halo 5 MP. Voor een game mag je mij altijd toevoegen :D
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Slechter dan Halo 4? Dunno vond die ook erg vaag.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zal ik een geheimpje vertellen... Ik heb de Campaign van H5 nog niet eens gespeeld. Na H4 had ik echt zoiets van wil ik dat nog wel. Misschien wel goed omschreven "vaag". Ik heb me best vermaakt met de H4 campaign, maar het was echt niet Halo-waardig!
     

Deel Deze Pagina