Deze staat nu ook op mijn wana have lijstje. Moet even wachten want ik heb nog zoveel games te spelen. Die eerst maar eens doen allemaal.
Ben ook al een paar keer dood gegaan, maar dat komt omdat ik de time dodge + LT ingedrukt houden niet echt snap. Ik heb de hulp uitstaan van de powers, maar op een of andere manier als ik time dodge en op LT druk, dan krijg ik een paar seconden een vizier in beeld en dan is het klaar. Snap hem niet echt. Hahahahaha. Oh en Btw, ik vind juist de integratie van tv en gameplay incl de acteurs echt heel tof. Ik wil dlc ajb. Remedy hoor je mij?
Dat is gewoon een korte slomo waarin je de kans krijgt een snelle headshot (of iets anders) te doen. Volgens mij hoef je ze ook niet tegelijk in te drukken. Ik doe altijd eerst LB en pas als ik weer 'controle' heb over Jack druk ik de LT in.
WTF wil net verder met QB (zat halverwege ACT 2) en nu kan ik geen continue kiezen, alleen new game. WTF save naar de tering?
Op reddit ook al een aantal keer voorbij zien komen dat saves in sommige gevallen kaduuk gaan. Inderdaad erg klote
Holy shit. Nee toch? Whahahah, quantum break.... What's in a name... ;-) heb je tijd om verder te gaan, wordt je saved game ineens niet meer speelbaar.
Helaas alles is weg Jup zag ook een post op reddit, sommige zeggen dat het te maken kan hebben met afsluiten terwijl de game aan het saven is. Maar dat heb ik niet gedaan. Wel vreemd dus. Hopelijk is het eenmalig. Haha inderdaad, ik noem de game vanaf nu wel Quantum Broken.
Zet die niet dagelijks een save in de cloud dan? Mooi klote idd. Maar je kunt nu wel andere keuzes proberen. Is het niet helemaal hetzelfde
Ben denk ik niet ver genoeg, heb nog geen keuze gehad en ook niet tv filmpje... Los van de act 1 en act 2 begin filmpje. Mis ik iets?
Einde van act 1 krijg je een beslissingsmoment (junction) met daarop gevolgd een stuk van de tv serie. Je bent zelf in act 2 zeg je, dus dat zou je moeten weten .
Uhm, wat heb ik beslist dan? Hahahahaha. Ik weet het echt niet meer. Begin van act 2 speel ik dus met Paul en moet ik lopen naar die negert die in Fringe speelt en een stem is in Destiny.
Is me totaal ontschoten en ik weet ook niet waar je het over hebt, alsof ik een blackout heb. Ik denk dat act 1 chapter 3 straks maar even opnieuw doe. Brainfreeze... Jeezus. Hahaha