Volgens mij hebben ze gewoon fixed lvl man. Mijn god wat ben ik hier slecht in zeg haha. 1e boss was cake maar heb bij de 2e toch een aantal x het loodje gelegd. Gaat een lange zit worden.. Maar dat is niet erg Main menu song is super vet btw
Ook nooit eerder een game als deze gespeeld? Heb m'n twijfels om deze te halen maar ben bang dat het te moeilijk is Op welk platform speel je?
En Vitality. Voor de mensen die voor een schildloze STR build met veel bewegingsvrijheid gaan: ga voor de Drang Hammers. Zie: Is tot nu toe één van m'n favoriete wapens uit de game en met de juiste build is het echt heel erg effectief. Verbruikt ook vrijwel geen stamina en je kunt de moves ook snel weer afkappen. Perfect voor hit and run.
Heb de hele serie gespeeld (alleen 2 niet afgemaakt omdat die niet klikte) maar doe er altijd behoorlijk lang over. Ben er niet zo goed in maar geniet er altijd erg van. Het is best lastig maar je kunt jezelf altijd goed trainen en sterker maken door te levelen etc. Ik raad het wel zeker aan. Weinig spellen zoals deze en als je het vet vind... Dan heb je een gem in je bezit Speel zelf op de ps4. Veel vrienden etc. Graphics zijn trouwens naaaais. Performance kan altijd beter maar het is zeer goed te doen imo.
Dat is dus waar de Xbox One versie echt nog harder faalt. Er zijn gebieden en zelfs boss fights waar het even lijkt alsof je in slow motion loopt. Textures en schaduwen zijn ook minder dan op de PS4 versie. Als ik de game uitgespeeld heb ga ik verder op de PS4 (zit nu bij de eindbaas). Serieus, als je beide systemen bezit is de PS4 versie een must. Het is een prachtige game, zelfs op de Xbox One met al haar grafische concessies en tekortkomingen maar het is wel echt duidelijk dat de PS4 vele malen krachtiger is.
Tja, ik heb Bloodborne 2 dagen gespeeld. 2 dagen ERG vaak achter elkaar dood gegaan. Daarna heb ik het spel aan de kant gezet en nooit meer aangeraakt. Maar ik ga binnenkort weer een poging wagen (ik wil toch wel weten waarom Bloodborne en Dark Souls zo de hemel in worden geprezen). Ik denk dat je met spellen als Dark Souls en Bloodborne gewoon erg veel geduld moet hebben als newbie.
Geduld is belangrijk en de patronen + plus locaties van de vijanden leren kennen. Dan zou eigenlijk iedereen de games onder de knie moeten kunnen krijgen. Doodgaan is niet erg. Het is de essentie van de game en je hebt altijd 1 kans je verloren souls/echoes weer terug winnen. Probeer het nog een keer. Summon een npc of speler als je echt niet verder komt. De klik komt (bij mij) meestal na het verslaan van de eerste bazen. Good luck!
Game heeft me helemaal in zn grip. Tering wat een gruwelijk spel. Ben nu flawless gegaan tot de 3de baas en de eerste twee gebieden helemaal uitgekamd. Ik heb de knight gekozen en ga dus puur voor een strength build, helemaal losgaan met de ultra great sword. Volgende playthrough ga ik all in met de Katana's Nogmaals, gruwelijke game!!
Heerlijke game inderdaad! Zijn nog maar weinig games tegenwoordig die me zo in de grip kunnen houden. Klopt het dat ik niet online kan? Waarschijnlijk omdat de game officieel nog niet uit is?
Ik ook niet man. Covenants doen het ook niet bij mij. Edit: Spoiler als je Yoel naar de hub stuurt hebben jullie dan ook dat je bij hem kunt levelen als in soul level?
Hier erger ik me dus aan in DS2. In DS1 had ik een strength build, dus ben in DS2 voor dex gegaan. Zijn er in het begin van de game enkel fatsoenlijke str wapens te vinden. :')
Was ik al bang voor. Ga dus ook maar voor STR (+STA +VIT), Lekker met zo'n great sword meppen, net als in BB. Wel light armor denk ik, wil wel snel kunnen dodgen enzo. In DS1 had ik de hele run Robes aan met heel veel elemental resistances. Dat was erg handig tegen alle poison en curse en soortgelijke shit. Daar had ik daardoor nauwelijks last van. Overigens nog geen mailtje gehad van YGZ. Gaat me toch niet vergeten deze keer
Helaas bol heeft net mijn prestige Edition geannuleerd maar bol heeft wel een fantastische tegenprestastie geleverd. Ik krijg de collectors Edition twv 120 euro helemaal gratis. Helaas niet de prestige, maar toch een zeer aardig gebaar van bol. Chapeau.
@OniRyo Hoop dat je meer geluk hebt als ik? Had verd*mme al 15 sep ge preordered. Maar Desalniettemin een zeer nette oplossing van bol. Hulde.