Ja, 15 Dec.... ;-) december september. So Close... Andere hebben al verzendbevestiging gehad terwijl de rest dus geannuleerd is.
Ik zie het vanzelf wel, welke platform had je trouwens gekozen? Want ik neem aan dat mensen masaal voor de PS4 versie zijn gegaan :<
Ik heb het maar safe gespeeld door de Xbox One versie te kiezen, jammer dat je niet de prestige edition kon krijgen (terwijl ze wel hadden gezegd dat je het zou ontvangen?) Ach ja een 120 euro CE is een mooie goedmakertje
Ze zeiden als je geen mail ontvangt op 18 Dec, dan ben je verzekerd. Ach ja. Dit soort dingen kunnen altijd fout gaan.
Ze moesten het toch wel weten dat je het niet zou krijgen? Want ik neem aan dat ze de prestige editions al een tijdje in hun magazijn lag, maar goed daarom dat je ook de 120 euro CE gratis krijgt i guess
Game vanmiddag toch maar gehaald, god waar begin ik aan Heb het boekje van de game doorgelezen maar er is vast nog genoeg te leren, iemand beginner tips/linkjes?
Leer van jou fouten. FromSoftware games zijn pittig, maar meestal wel erg "eerlijk". Voelt altijd wel alsof het aan jezelf ligt. Probeer te ontdekken wat je fout deed en gebruik die kennis. Patronen en movement van enemies leren kennen is ook handig. Verder een nodige portie geduld inslaan
Ben nu denk ik op de helft en de moeilijkheidsgraad word nu wel merkbaar opgeschroefd. Maar jongens wat een game heerlijk!!
Hell yeah de prestige edition staat op verzonden! misschien dat het maar goed is dat ik voor de Xbox One versie ben gegaan
Thanks! Ik dacht gister bijna dat Bol.com mijn prestige edition ook ging annuleren, ook al is een gratis CE enorm netjes
Ben nu bij de eerste baas en wat een uitdaging Gaat wel steeds beter, de eerste keer wist ik 'm echt amper te raken maar ben inmiddels tot fase 2 gekomen. Daarna alsnog dood gegaan. Ik heb nog een lange weg te gaan
Nu 4 uur in de game. Heb de Uchigatana gevonden maar welke stats moet je daarvoor hebben om deze te kunnen handelen? Heb een Knight als build en flink wat STR, VIT en DEX punten. Kan de Uchigatana helaas nog niet gebruiken.
@WinterBase Leesvoer. http://www.theverge.com/2016/4/12/11413188/dark-souls-3-beginners-guide-ps4-xbox-one-pc